SSC Allmänt snack Träffar stående helg glidar träff!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Författare
    FiddeFuling
    Keymaster

Fick ett nytt ljud när jag var ute o körde igår… misstänker nu att växellådan kommer att säga upp sig mycket snart.. så kommer troligen inte kunna köra i helgen..alls 🙁

andreasivarsson
      Deltagare

Tyvärr jobbar jag hela helgen annars hade jag varit sugen på en runda. Får bli nästa gång!

adam.b.w
        Deltagare

ingen fara jag för avsikt att denna tråden är till för folk som vill komma ut å köra på lite roliga vägar med andra Subaru busar när dom kan 🙂 så de kommer många fler gånger 🙂

adam.b.w
          Deltagare

ola de ser ut att bara bli vi 2 pluss 2 hoj åkare:-) jag ska fiska på facebok med för å sebom man får napp:-P

Vince
            Keymaster

Lite beroende på tid och om det är ok väder så kan jag eventeullt haka på. Måste byta hjul på bilen först bara :o.

adam.b.w
              Deltagare

Lite beroende på tid och om det är ok väder så kan jag eventeullt haka på. Måste byta hjul på bilen först bara :o.

okej hoppas du hiner byta då. Annars kommer de många fler tilfällend—0.o—b

Vince
                Keymaster

okej hoppas du hiner byta då. Annars kommer de många fler tilfällend—0.o—b

Hjul hnner jag byta , det tar inte mer än 15 min o fixa men vilken tid o träffplats har du tänkt dig?

adam.b.w
                  Deltagare

Jag bor ju på hissingen men vi kanske kan ta sisjön kl 14.00 🙂

Vince
                    Keymaster

Jag bor ju på hissingen men vi kanske kan ta sisjön kl 14.00 🙂

Ok jag noterar. Det talas lite löst om ikea här hemma 😮 så jag får se hur det blir. Jag har ditt nr. så jag slår en signal lr messar.

adam.b.w
                      Deltagare

Kanon för er som vill så kan ni ta mitt nummer. Så ni kan kontakta mig angående önskemål och förslag om en lite större träff i sommar:-)

Jag har ett förslag och de är paintball. Fyll gärna på med egna ideer. Så ska jag fixa en egen tråd ang detta.

Ni kan maila mig på adam.berg.wassberg@subaruclub.se
                        Eller ringa eller smsa till 0736-744701

adam.b.w
                        Deltagare

som det tyvär ser ut nu så blir de regn åska och storm i morgon. men om det mot all förmodan blir bra väder.så blir de åka av

Vince
                          Keymaster

Blir inget för mig ändå då jag inte riktigt hinner. Dock är jag glad för det ser ut som att jag slipper ikea med 😉

MikeBike
                            Deltagare

Jag är medlem i svkg.se (Sportvagnsklubben Gbg) och vi träffas varje torsdag på Götaplatsen vid 18:00 alla är välkomna. Vi gör exakt det ni pratar om, träffas snackar lite och sedan drar vi iväg mot slingriga vägar och hittar ett fik eller dyligt där vi snackar lite mer och avnjuter godsaker. Kan inte bli mycket bättre. Det ända som behövs är bil, bra väder, fika peng och gott humör!

Hoppas vi ses där!

/Mikael

adam.b.w
                              Deltagare

De låter svin nice. Om jag inte får främmat kommer jag absolut nu på torsdag

adam.b.w
                                Deltagare

Någon som är sugen på glass vid kungälvs fästning idag?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.