SSC Allmänt snack Träffar stående helg glidar träff!

• Detta ämne har 40 svar, 3,182 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år sedan av adam.b.w.
Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

För dom som har lite fritid. Kan ni titta förbi i arendal vid 18.00 då jag tänkte att man kunde ta mig sig engångsgrill å sparka lite däck å skaffa ny bekantskap:)

adam.b.w
      Deltagare

Tjena hej allihoppa någon som ör sugen på att åka lite krokig väg på lördag? Jag ska ialla fall ut. Hoppas någon annan vill haka.

adam.b.w
        Deltagare

men för tusan är de ingen som vill ut å köra lite. de är ju himla synd om ni inte ens kan ta ut bilarna på en tur när solen ska vara framme 🙁 snart är ju de sommar halvåret över 🙁
          man träffar ju fler på rattlås race än folk här som vill ut å bara njuta av naturen vädret och våra kära bilar.

känns synd:(

Grovsnus
          Deltagare

Tyvärr börjar jag jobba nu på fredag (5skift) och jobbar hela helgen. Bor ju bara 10 mil söder om göteborg så avståndet är ju inget annars…
            får hoppas att nästa spontanträff lyckas sammanstråla bättre med mina omöjliga arbetstider…

adam.b.w
            Deltagare

Tyvärr börjar jag jobba nu på fredag (5skift) och jobbar hela helgen. Bor ju bara 10 mil söder om göteborg så avståndet är ju inget annars…
              får hoppas att nästa spontanträff lyckas sammanstråla bättre med mina omöjliga arbetstider…

okej tråkigt 🙁 nä jag försökte ju när vädret va så kalas nu under semester tiderna att vi skulle ha en sommar träff men de va ju 0 intresse så något spontant är nog de ända som blir nu i sommar. men vi får ta å dra ut å dricka några kalla å käka gott i vinter åtminstonde. då kan ingen skylla på bilen då är de bara gemenskaps relaterat d—0.o—b

Grovsnus
              Deltagare

okej tråkigt 🙁 nä jag försökte ju när vädret va så kalas nu under semester tiderna att vi skulle ha en sommar träff men de va ju 0 intresse så något spontant är nog de ända som blir nu i sommar. men vi får ta å dra ut å dricka några kalla å käka gott i vinter åtminstonde. då kan ingen skylla på bilen då är de bara gemenskaps relaterat d—0.o—b

Sjukt tråkigt att intresset i 031-området saknas. borde ju finnas en och annan subba i götet…
                Jobbar själv världens ”herre-jösses-schema”, jobba 7 ledig 5 med vissa undantag… (Har svårt själv att hålla reda på hur jag jobbar). Men ska försöka dyka upp nån gång.

Om inte intresset finns så får vi väl åka en propaganda-tur och skapa det! :p

adam.b.w
                Deltagare

Sjukt tråkigt att intresset i 031-området saknas. borde ju finnas en och annan subba i götet…
                  Jobbar själv världens ”herre-jösses-schema”, jobba 7 ledig 5 med vissa undantag… (Har svårt själv att hålla reda på hur jag jobbar). Men ska försöka dyka upp nån gång.

Om inte intresset finns så får vi väl åka en propaganda-tur och skapa det! :p

jo de fins ju en hel del men a de är alltid saker ivägen 🙁
                  men sej till nästa gång du är ledig så kan vi träffas ta en fika å köra en sväng d—0.o—b

karlberg
                  Deltagare

Jag är också på att glida lite någon dag adam 🙂
                    Men åker till cypern idag så får bli nästa helg eller nåt, slå en signal eller skicka ett sms bara 😉

adam.b.w
                    Deltagare

Absolut. Vi får spika ett datum när du kommer hem från värmen 😉

FiddeFuling
                      Keymaster

Ny växellåda är på väg hem nu, så fort den är på så blir de åka 😀

Fast man kanske kan hänga på o rasta Legacyn lite med, men då får de inte gå undan 😛

adam.b.w
                        Deltagare

Nä vi har ju ett säker och lagom tämpo ;p

Visar 11 inlägg - 31 till 41 (av 41 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.