Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
  • Författare
    FiddeFuling
    Keymaster

Aha gött. Spontant hade jag nog valt att åka norr om göteborg ut till öarna. Finns mycker fina vägar att glida på. Annars finns det många slingriga landsvägar så fort man kommer lite utanför stan.

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk

adam.b.w
      Deltagare

bara för att kan jag rekomendera orust 😉 1000 roliga småvägar och vacker natur 😉

important
        Deltagare

Jag kan också tänka mig att träffa lite forumfolk och köra lite subba någon dag runt gbg.

Jocke.T
          Deltagare

Hoho? Någon träff planerad nu i sommar?
            Jag är föräldraledig och har en massa tid över så jag kommer gärna upp om det finns något planerat (eller oplanerat för den delen)

adam.b.w
            Deltagare

https://www.facebook.com/events/579184702169182/?ref=22
              http://www.vastsverige.com/sv/skara/products/173341/Skara-Motorshow-och-Stena-Race/
              lagligt street race I skara idag 🙂 skulle vara kul om folk orkade komma ditt. jag vet dok ej om jag har råd :/ men ska försöka komma förbi

Christian S
              Deltagare

men nu tillhör ju inte Skara Göteborgs regionen 😉
                och jag tror att Jocke.T undrarde om det är någon träff planerad i/kring Göteborg 😉

Jocke.T
                Deltagare

Ja, idag passade mindre bra ändå.
                  Precis som Christian skriver så är det mer specifikt Götet som jag tänkte på, även om det inte spelar någon roll var det är. Är bara kul att komma iväg och träffa likasinnade 🙂

adam.b.w
                  Deltagare

Vet att de är rattlås race i Gbg i dag;) det är ju endel medlemmar där som kör 😉 och även några som kan bli 😉

Christian S
                    Deltagare

ja men nu va det träff det va frågan om inte något iligalt svart race i något industri område.

abacus
                      Deltagare

Vill oxå se lite mera spontan träffar för subaru folket här i Göteborg

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

adam.b.w
                        Deltagare

Jo det är ju därför jag gjort denna tråden. Så ni kan snacka ihop er 🙂 jag bor ju 1h utanför Gbg numera. Så jag är ju inte där så ofta längre eller bara råkar ha vägarna förbi :/

Visar 11 inlägg - 16 till 26 (av 26 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.