Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Rapp
    Deltagare

Nu när det börjar bli väldigt skitit efter vägarna så ska jag ta och skaffa stänkskydd till Imprezan hade jag tänkt. Då menar jag alltså dom stora “rallystänkskydden”. Någon som vet nått ställe/sida här i Sverige som säljer eller blir det av att beställa från England? 🙂

Rapp
      Deltagare

Man tackar! Jag köper ju helst från Sverige jag med, känns mkt bättre att “sponsra” Svenska företag sen känns det säkrare dessutom 😛

Rapp
        Deltagare

Är det någon som har tillverkat egna förresten? 😛

down_the_drain
          Deltagare

jupp det e det ;)dock inte till gt:n

/p

Rapp
            Deltagare

jupp det e det ;)dock inte till gt:n/p

Haha det va ju synd 😉

Bodyshot
              Deltagare

Jag röstar för Racequip som ligger i Huddinge i Stockholm, jag har kört dom på min GT och STI som jag har haft förut, dom håller verkligen hög kvalité!

down_the_drain
                Deltagare

Haha det va ju synd 😉

Samma tillvägagångsätt att tillverka till en GT,inget vidare svårt.. så har du några timmar över så går det att fixa sådana själv:)

Rapp
                  Deltagare

Jag röstar för Racequip som ligger i Huddinge i Stockholm, jag har kört dom på min GT och STI som jag har haft förut, dom håller verkligen hög kvalité!

Det får nog bli Racequip! Är ju ute efter nått som är hållbart och inte pajar när man är uppe i stugan och det är -30 grader (eller dom kanske pajjar ändå när det är så pass kallt).

Rapp
                    Deltagare

Haha det va ju synd 😉

Samma tillvägagångsätt att tillverka till en GT,inget vidare svårt.. så har du några timmar över så går det att fixa sådana själv:)

Tyvärr så tar jobbet upp alla timmar, men mer timmar på jobbet betyder att det blir mer pengar i fickan 😛

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.