Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    cillenium
    Deltagare

Hej

har köpt mig en impreza wrx sti 2002 och tänkte skaffa stänklappar , beställde i dag 4 st svarta orginal av min subaruhandlare men är rädd för att dom är för små ?

vad jag kan se på scoobyworld så passar inte deras på en 5 dörras ? Någon som vet ?

Skulle vilja ha svart emd rosa STI logga 🙂

Tacksam för svar och ideer

mvh / Henke

kamikaze
      Deltagare

Hej och välkommen till forumet

Kul och se att du köpt en riktigt bil, vad är det som får dig och tro att stänklapparna inte passar 5 dörrars
        Om man läser på deras hemsida så står det “Perfectly Fits 1993-2000 (Classic style wagon and saloon cars) and 2001-2007 (Saloon Bugeye – Hawkeye cars)” bara att välja i rull listan underst vilken bil det ska va till och vilken text man vill ha.

Se nu till att ansöka om medlemskap till denna eminenta klubb nu också 🙂

http://www.impreza.nu/club/medlems_ansokning.php?reg=1

Pasi_k
        Deltagare

Har aldrig sett en 2002 STI som kombi?
          Japan import?

cillenium
          Deltagare

Hej

tack för svaret , jag måste ha fattat fel när jag läste på Scobys hemsida , tyckte jag såg attd et inte skulel passa på 5 dörrars , men igentligen borde det väll inte vara någon skillnad på hjulhusen på en 2 dörrars och en 5 dörrars .

Pasi_K : Nej det är inte en kombi , det är en vanlig sedan fast en 5 dörrars !
            Passar mig bra då jag har 3 små barn som skall in i baksätet !
            Inte direkt den ultimata familjebilen kanske , men man sklal ju ha roligt när man åker bil också 🙂

/ Henke
            Ansökan är ivägskickad ! Dock är nog bilen redan med i klubben , sitter dekal på den iall fall

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.