› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Stänklapps Material?
- Detta ämne har 9 svar, 1,029 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 1 månad sedan av
nukem.
-
FörfattareInlägg
-
2 oktober, 2007 kl. 09:55 #15857
MittX
DeltagareNu är det så att ja har en BMW 320 -89 och kör som bööös bil och hade tänkt göra den lite ”rally”.. va kan man använda som stänkisar då tro? typ nått som man har hemma! ( inte IKEA skärbrädor som ja sett här på sidan :P:P:P) hade tänkt ha dom röda, men det går ju alltid måla om! kom med förslag!
2 oktober, 2007 kl. 11:14 #161900Pasi_k
Deltagare2 oktober, 2007 kl. 13:02 #161898MittX
Deltagarenajjs!! blir nog att inhadla!
2 oktober, 2007 kl. 13:35 #161901Pasi_k
Dom är lite hårdare än Rallyarmors.. eller hur det nu stavas.. 😛
Köp dom som säljs i par för 195:-
Köp 2 par sådana så kommer det funka bäst…Dessa jag har på min.
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Diverse-bilder/Bild143.sized.jpghttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-WRX-STI/Bild174.sized.jpg
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/Impreza-WRX-STI/Bild177.sized.jpg
2 oktober, 2007 kl. 15:57 #161899MittX
Deltagarejapp och sen bara måla vilekn färg man vill :7
7 oktober, 2007 kl. 18:15 #161896GRID
Dom är lite hårdare än Rallyarmors.. eller hur det nu stavas.. :PKöp dom som säljs i par för 195:- Köp 2 par sådana så kommer det funka bäst…
Dom ser mjukare ut än rallyarmor, men kanske hårdare än dom från raceequip?
kommer inte funka å måla dom skulle jag tro, om det inte finns nån sorts supergummifärg 🙂8 oktober, 2007 kl. 13:32 #161895syke
Blockeradkommer inte funka å måla dom skulle jag tro, om det inte finns nån sorts supergummifärg 🙂
Duh, hur kan då stänkisar finnas i olika färg? Olika färg på gummiträden ella?!? :+ 😉
8 oktober, 2007 kl. 14:02 #161902alrik
Deltagarekommer inte funka å måla dom skulle jag tro, om det inte finns nån sorts supergummifärg 🙂
Duh, hur kan då stänkisar finnas i olika färg? Olika färg på gummiträden ella?!? :+ 😉
Det beror på vilka djur som bor i träden. Dom träd där det bor ekorrar så har gummiblandningen en färg åt röd/organge hållet. Många av gummiträden ger svartfärgat massa så beror det på att den asiatiska svarta bävern bor runt om dom träden. 😀 😀
/Mikael – mkt OT
8 oktober, 2007 kl. 14:50 #161897GRID
Deltagarekommer inte funka å måla dom skulle jag tro, om det inte finns nån sorts supergummifärg 🙂
Skillnad på om tillverkarna ordnar olika färg på gummit eller om man ska måla dom själv efteråt 🙂
8 oktober, 2007 kl. 20:53 #161903nukem
DeltagareNågon stor skillnad på att fästa stänkskydd på en bil med kjolpaket där bak. Eller rättar sagt en bak-läpp. som sätts ovanpå orginaldelen, dvs den går redan runt bakdelen av skärmarna för bakhjulem, precis där man vill fästa stänkskydden
någon som gjort något liknande ?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.