Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Boki
    Deltagare

Typ har beställt till STIn -06an från RACEEQIP svarta……
      undrar om det finns sätt att sätta dit dessa utan att behöva borra de översta extra hålet????

Kan man skära bort den delen istället?????;-) 😉

Niklas
      Deltagare

På GTn och tidigare WRXer behöver man inte borra i skärmkanterna, däremot måste du på något sätt fästa inne i hjulhuset fram så där blir det träskruv in genom innerskärmen.

Blocken
        Deltagare

Typ har beställt till STIn -06an från RACEEQIP svarta……undrar om det finns sätt att sätta dit dessa utan att behöva borra de översta extra hålet???? Kan man skära bort den delen istället?????;-) 😉

Svinstarkt silikon är fin skit!

/Black

Crescent Boge KokarEdition I

Blocken
          Deltagare

På GTn och tidigare WRXer behöver man inte borra i skärmkanterna, däremot måste du på något sätt fästa inne i hjulhuset fram så där blir det träskruv in genom innerskärmen.

På WRX 03-> måste man borra i skärmen (PLÅTEN, inte innerskärmen). Har sett någon som satt en klammer runt skärmen, men testa som jag skrev ovan – silikon a’la PlogJohan.

Använd inte träskruv, ta en plåtskruv. Inte innerskärmen här heller, utan långt in i hjulhuset (täckt av underredsmassa/boddy/klägg).

Mvh AB

PS. Farsan försökte köpa fransk träskruv i Frankrike för 100 år sen. Det gick inget vidare, då det inte heter ”fransk träskruv” over there :+ DS.

Crescent Boge KokarEdition I

Boki
            Deltagare

THANK YOU THANK YOU, skall prova med A’la silikon………….:-) 🙂 🙂 🙂 🙂 😉 😉 😉 🙂 🙂

Såg idag att sidokjolarna redan är ”blästrade” utav all JÄVLA grus så fan nu käns det försent att lägga dit dom men men………

O jag som fick bilen i början utav april och försökte köra så försiktigt som möjligt, visste inte att det var så känsligt…..

VA FAN NAPOLI x( x( x( x(

Lefty
              Deltagare

De är trist för däcken sticker ut så mkt på sidorna 🙁

Man måste på med stänkisar direkt tydligen.

Bättre än sent än aldrig iaf. Jag fick inte på mina förrän bilen rullat en bit heller. Samma visa som för dig.

Boki
                Deltagare

De är trist för däcken sticker ut så mkt på sidorna :(Man måste på med stänkisar direkt tydligen. Bättre än sent än aldrig iaf. Jag fick inte på mina förrän bilen rullat en bit heller. Samma visa som för dig.

A fan vad trisst…………….

Tänkte kanske lacka om dem….. de kan lacka enbart den nedre delen utav kjolen…………………………. kanske kanske

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.