SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Stenskottskydd till strålkastarna med skuggmönster

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
  • Författare
    backfeed
    Deltagare

Med risk att bli flejmad, var kan man få tag på de däringa stenskottskydden till huvudstrålkastarna med svartprickigt ”skuggmönster” som jag har sett vissa Imprezor ha?

Snyggt som skam, måste ha! 😀

Assazel
      Deltagare

Jag har kvar!

Niklas
        Deltagare

800kr kostar de hos din lokala Subaru-försäljare…om jag inte minns fel.

Jag kör runt med Jerrys gamla ”linser”. 😉

nisse
          Deltagare

tror jag betalade 499 för mina hos lokala subaruhandlaren. tog 2 dar att beställa hem!

Niklas
            Deltagare

Så billiga var de kanske, minns inte…glöm det jag skrev.

Alla borde ha sånna. Ett elakt stenskott eller en gråsparv (grrr!) i glaset och din börs blir rejält förtunnad!

nisse
              Deltagare

håller med alien… ett billigt pris för att slippa byta lyckta. +att jag tycker att dom är ganska så snygga!?!

backfeed
                Deltagare

Precis. I första hand är det utseendet jag är ute efter, jag tycker svartskuggningen är sanslöst snygg, men klart skönt att slippa kyssar i glaset också. 🙂

Ska kolla med lokala Subaru-verkstan då så får jag se om de kan fixa ett par åt mig!

Niklas
                  Deltagare

Det är faktiskt kolfiberimitation, inte skuggat. Ännu bättre alltså. 😉

backfeed
                    Deltagare

True, true. 😀

Lokala Subaru säger ”vaddåförnått!?”, de har inte hört talas om några stenskottskydd men skulle kolla upp det. De verkar inte ha nån koll överhuvudtaget på Impreza-tillbehör. 😉

OzO
                      Deltagare

Be Subaruhandlarna kika in i vårat galleri. Där finns bevis på att vi inte blåljuger! Skydden finns! 😀

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                        Deltagare

Leta upp en annan återförsäljare, kanske du kan få hjälp av Wesly & Co utanför Borås. De kanske kan fixa och skicka hem till dig.

Niklas
                          Deltagare

Det kan väl inte vara så illa att kolfiberlooken har utgått?! 😮

backfeed
                            Deltagare

Fark. Lokala Subaru sa just att det finns klarglas men ”inget med nåt svart”, efter att de hade hört med nån sorts centrallager. 450:- ska de ha för två klarglas men me wants carbon fiber stuff!!! x(

nisse
                              Deltagare

när jag beställde sa dom att det inte fanns klarglas!?! kan det vara så att det står konstigt i datan och dom som subaru säljer egentligen är dom med ”kolfíber look”?

backfeed
                                Deltagare

Jag kan bara hoppas att du har rätt… ;(

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 30 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.