Med risk att bli flejmad, var kan man få tag på de däringa stenskottskydden till huvudstrålkastarna med svartprickigt ”skuggmönster” som jag har sett vissa Imprezor ha?
Precis. I första hand är det utseendet jag är ute efter, jag tycker svartskuggningen är sanslöst snygg, men klart skönt att slippa kyssar i glaset också. 🙂
Ska kolla med lokala Subaru-verkstan då så får jag se om de kan fixa ett par åt mig!
Lokala Subaru säger ”vaddåförnått!?”, de har inte hört talas om några stenskottskydd men skulle kolla upp det. De verkar inte ha nån koll överhuvudtaget på Impreza-tillbehör. 😉
Be Subaruhandlarna kika in i vårat galleri. Där finns bevis på att vi inte blåljuger! Skydden finns! 😀
_______________________________________________________________________________ :::::ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile:::::
Fark. Lokala Subaru sa just att det finns klarglas men ”inget med nåt svart”, efter att de hade hört med nån sorts centrallager. 450:- ska de ha för två klarglas men me wants carbon fiber stuff!!! x(
när jag beställde sa dom att det inte fanns klarglas!?! kan det vara så att det står konstigt i datan och dom som subaru säljer egentligen är dom med ”kolfíber look”?