- Detta ämne har 5 svar, 1,274 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 11 månader sedan av NickeH.
-
FörfattareInlägg
-
6 december, 2007 kl. 08:54 #16207sereLLDeltagare
Hallå, Ny på forumet och precis köpt mig en impreza wrx kombi, 03/04 modellen och vill byta ut orginal stereon som sitter i, har nämligen en dvd sen innan, dock enkel DIN, finns det någon konverterare från dubbel till enkel din?! inte tittat runt så mycke men nån här lär vell ha lite koll om inte annat! 😀
vill helst inte byta då ja är sjukt nöjd med den ja har, =D annars får man springa in å byta in den å lägga lite pengar på en dubbeldin med navigator! =D
6 december, 2007 kl. 09:05 #164066Janne248DeltagareDet grå jätte bra att byta till enkel DIN. Ta bort ramen runt stereo så ser du hur det sitter fast där innen. Rikigt fint fast skruvat och så. Det går jätte bra tat skruva fast en enkel DIN, sedan köper du ett fak (för CD skivor eller annat) och monterar över eller udner din enkel DIN stereo.
6 december, 2007 kl. 09:19 #164069sereLLDeltagareman tackar man tackar, tänkte annars om de fanns någon hel ram att köpa som man bytte ut lite! 😀 men de där är ju att tänka på!
får man vell leta reda på nått annat roligt 1DINs att funka i! =D
6 december, 2007 kl. 10:14 #164067MariaimprezaGTDeltagareman tackar man tackar, tänkte annars om de fanns någon hel ram att köpa som man bytte ut lite! 😀 men de där är ju att tänka på!får man vell leta reda på nått annat roligt 1DINs att funka i! =D
rekommenderar Alpine 9855 R eller senare R version, hade en sån innan den vart stulen. Köpte då istället en Kenwood PSW 9631 för samma peng (då 6500). Men den lirar inte i samma division, speciellt inte i mellanregistret. Anledningen till att jag köpte den var för att den har färgsdisplay, (har hajar som simmar omkring som bakgrund) sen att den på papper har de flesta andra funktioner som alpinen har, som tidskomp, fast man ställer in det lite annorlunda, lite lättare, lite sämre.. Alpinen ser ju rätt tråkig ut…
I bägge har man ladda ner mjukvara, å alpinen iaf var ipod förberedd.
Bägge bör man kunna köpa för runt 4500-5000 kr idag. Vet att tex Net on Net har Alpinen.
Själv köpte jag dem av vår leverantör Race Sport som även hade JBR men de har lagt ner JBR, men jag har turen att de fortfarande tar hem åt mig om jag vill ha nåt =)
Maria
Audi is teh ####!!
7 december, 2007 kl. 10:45 #164070sereLLDeltagarenjaa, stereon ska ja inte byta ut! 😀 har min kenwood dvd, saknar bara navigations delen, men den skall inhandlas den med inom sin tid! är ju inte helt gratis!! x(
tänkte mer på nå roligt 1DINs cd fack eller nått annat man igentligen inte är i behov av! 😛
10 december, 2007 kl. 10:59 #164068NickeHDeltagareFinns ju t.ex. defi-mätare i DIN-format. Laddtryck och två tempmätare.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.