› SSC › Allmänt snack › Träffar › Sthlms regionen
- Detta ämne har 49 svar, 4,186 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 3 månader sedan av
Surbarbro.
-
FörfattareInlägg
-
16 december, 2012 kl. 22:16 #250767
BlåMes
DeltagareHadde jag varit i Stockholm lite mer, visst. Men kommer vara 2013 innan jag kommer åka in till stan igen. Men kan kolla läget på Gotland undeer julen, det kan jag 😀
Haha aj då! 😛 Jaja!
Ingen annan som vill styra upp det hela?21 december, 2012 kl. 18:28 #250728LegacyLarsa
KeymasterHaha aj då! 😛 Jaja!
Ingen annan som vill styra upp det hela?Varför inte ta tag idet själv? du får bestämma plats och du får bestämma tid.
Jag brukar ta lördagseftermiddagar, runt 14.00 för då är det rätt lätt att komma ifrån, sedan om man har något inplanerat för kvällen brukar man hinna med det ändå.
Problemet med söndagar som jag ser det är att folk i allmänhet vill ta något starkt på lördagkvällen och inte känner sig 100% nykter för att komma, så satsa på en lördag,
när en annan var ny i det hela var det Brostugan, på väg ut mot ekerö, som gällde.
Vega-baren har varit på tapeten, och även Bogesunds cafe.Sätt en tid ca 2-3 veckor framåt, så folk kan planera in det i sina almanackor.
Sedan behöver man inte bara fika(även om det är trevligt), man kan göra annat gemnsamt, gokart, bowling, tv-spelskväll, etcLycka till! 🙂
Ska ner till Adelsö under Jul, kanske ser nån av er andra då, om ni ser att det är någon som försöker blinka med ett -tar 6sekunder innan det blir helljus xenon, så kan det vara jag!
/Larsa
22 december, 2012 kl. 14:47 #250768BlåMes
DeltagareVarför inte ta tag idet själv? du får bestämma plats och du får bestämma tid.
Jag brukar ta lördagseftermiddagar, runt 14.00 för då är det rätt lätt att komma ifrån, sedan om man har något inplanerat för kvällen brukar man hinna med det ändå.
Problemet med söndagar som jag ser det är att folk i allmänhet vill ta något starkt på lördagkvällen och inte känner sig 100% nykter för att komma, så satsa på en lördag,
när en annan var ny i det hela var det Brostugan, på väg ut mot ekerö, som gällde.
Vega-baren har varit på tapeten, och även Bogesunds cafe.Sätt en tid ca 2-3 veckor framåt, så folk kan planera in det i sina almanackor.
Sedan behöver man inte bara fika(även om det är trevligt), man kan göra annat gemnsamt, gokart, bowling, tv-spelskväll, etcLycka till! 🙂
Ska ner till Adelsö under Jul, kanske ser nån av er andra då, om ni ser att det är någon som försöker blinka med ett -tar 6sekunder innan det blir helljus xenon, så kan det vara jag!
/Larsa
En bit in i Januari då? I början känns det som de flesta är iväg någonstans.
Typ 19e.
Jag har inte tagit tag i det då det känns lite fel när jag nu står utan subaru.24 december, 2012 kl. 08:32 #250748Jommie
DeltagareEn bit in i Januari då? I början känns det som de flesta är iväg någonstans.
Typ 19e.
Jag har inte tagit tag i det då det känns lite fel när jag nu står utan subaru.Att du är utan Subba för tilfället gör inga. Bara titta på vår fantastiska ordförande – han har endast Audi nu.
Det är bara ta tag i det, och om du inte vill komma i ett annat märke, avtal samåkning med någon!8 januari, 2013 kl. 21:44 #250733Surbarbro
DeltagareHallå!
Dags att lyfta den här tråden.
Jag är i Stockholm den 19:e eller 20:e.
Jag är på då. Blåmes, du kan väl ringa mig så kan vi hitta på något.
//Catrine 070 571 18 859 januari, 2013 kl. 17:23 #250769BlåMes
DeltagareDet kan jag göra! Ska vi säga den 19:e då? Dag eller kväll? Vad blir bäst för alla andra? 🙂
10 januari, 2013 kl. 13:33 #250734Surbarbro
DeltagareFör mig spelar det ingen roll. Jag är nere då.
Bra att du spela lite vidare, vad de andra känner för.
Annars får vi bestämma och hoppas att det kommer några.
Hör av dig.10 januari, 2013 kl. 17:05 #250754TypeR
DeltagareWon’t be able to make the 19th misses birthday, hopefully will be able to get to the next event and meet people
16 januari, 2013 kl. 06:39 #250759Tyrfing
DeltagareÄr det fortfarande planerat att köra den 19:e och om så är fallet någon ide på plats och tid?
16 januari, 2013 kl. 18:59 #250735Surbarbro
DeltagareJag är nere i Stockholm i helgen. Det verkar ju inte vara en jätteanslutning.
Vad jag inte vet om det finns några isar som håller, annars vore det kul.
Ha ett förslag var vi kan träffas. Jag bor i Haninge, men jag har ju bil.
Det går ju alltid att ta en fika.16 januari, 2013 kl. 22:06 #250770BlåMes
DeltagareJag är nere i Stockholm i helgen. Det verkar ju inte vara en jätteanslutning.
Vad jag inte vet om det finns några isar som håller, annars vore det kul.
Ha ett förslag var vi kan träffas. Jag bor i Haninge, men jag har ju bil.
Det går ju alltid att ta en fika.Har svårt att tro att det finns isar att köra på :/
Nu har ju polarn skjutit turbon i sin Subaru också. Men försöker hitta någon bil jag kan låna om det är så att vi träffas och fikar någonstans! 🙂17 januari, 2013 kl. 07:49 #250736Surbarbro
DeltagareVad gör ni med era bilar?
Servicebilen tuffar på 26000 mil. ska inte säga något, för det är då det händer.
För mig kan vi träffas på Shell i Botkyrka( Alby) och sen åka till Södertälje. Det finns väl fik där också. Skulle ju vara kul att träffa lite nya medlemmar.17 januari, 2013 kl. 17:47 #250729arellano
DeltagareOk för en 24000 mil impreza till på Söndag fm.
17 januari, 2013 kl. 20:13 #250737Surbarbro
DeltagareHallå!
Syftar du på söndag nu.
De andra har snackat om lördag.
Nu är jag alldeles förvirrad.
För mig är alla förslag ok. Jag är ju i Stockholm.
Nästa gång jag kommer ner får jag(vi) se till att det är lite planerat.
Vore bara så kul att se er.19 januari, 2013 kl. 13:08 #250772BlåMes
DeltagareI och med att tiden har gått lite nu såhär på lördagen och klockan är runt 14. Så är det några som är på att träffas imorgon vid två ? Kanske i Skärholmen eller något. Gott om ytor i ett parkeringsgarage för att sedan gå in och fika?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.