Ja vilken skulle ni välja? Båda borde väl gå att hitta för runt 200′(+)
STi-02:an med sina lite tveksamma lysen men med annat gott mot ”vanliga” WRX med snyggare front och något snällare i övrigt.
Jag skulle välja en sti-02 utan tvekan. Visst, det är inte den snyggaste Imrezan som tillverkats men den går att göra riktigt frän den oxo, titta på Wikhlunds som blev klockren med speedline fälgar.
(enligt mitt tycke) Sen så behöver du inte tänka på att byta vxl.låda
då du har den 6-petade från början. Diffbromsen på framaxeln gör underverk för isåkat mm mm. En -02 sti är enligt mig den mest prisvärda Imprezan just nu.
Jag skulle välja en sti-02 utan tvekan. Visst, det är inte den snyggaste Imrezan som tillverkats men den går att göra riktigt frän den oxo, titta på Wikhlunds som blev klockren med speedline fälgar.(enligt mitt tycke) Sen så behöver du inte tänka på att byta vxl.lådadå du har den 6-petade från början. Diffbromsen på framaxeln gör underverk för isåkat mm mm. En -02 sti är enligt mig den mest prisvärda Imprezan just nu./Brrruxtallen
Halloj Tallen 🙂
E lite inne på samma spår. Mycket prisvärd förmodligen pga av utseendet. Mycket bil för pengarna helt klart!