SSC Allmänt snack Allmänt småprat STi-02 eller WRX-03?

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Lt Dan
    Deltagare

Ja vilken skulle ni välja? Båda borde väl gå att hitta för runt 200′(+)
      STi-02:an med sina lite tveksamma lysen men med annat gott mot ”vanliga” WRX med snyggare front och något snällare i övrigt.

Mvh LtD – döutråkad på jobbet 😀

Tallen
      Deltagare

Jag skulle välja en sti-02 utan tvekan. Visst, det är inte den snyggaste Imrezan som tillverkats men den går att göra riktigt frän den oxo, titta på Wikhlunds som blev klockren med speedline fälgar.
        (enligt mitt tycke) Sen så behöver du inte tänka på att byta vxl.låda
        då du har den 6-petade från början. Diffbromsen på framaxeln gör underverk för isåkat mm mm. En -02 sti är enligt mig den mest prisvärda Imprezan just nu.

/Brrruxtallen

Lt Dan
        Deltagare

Jag skulle välja en sti-02 utan tvekan. Visst, det är inte den snyggaste Imrezan som tillverkats men den går att göra riktigt frän den oxo, titta på Wikhlunds som blev klockren med speedline fälgar.(enligt mitt tycke) Sen så behöver du inte tänka på att byta vxl.lådadå du har den 6-petade från början. Diffbromsen på framaxeln gör underverk för isåkat mm mm. En -02 sti är enligt mig den mest prisvärda Imprezan just nu./Brrruxtallen

Halloj Tallen 🙂
          E lite inne på samma spår. Mycket prisvärd förmodligen pga av utseendet. Mycket bil för pengarna helt klart!

/LtD

C.Barrow
          Deltagare

Jag hade satsat på en STI om valet stod mellan dem. Framlyktorna kan man ju byta ut om man inte gillar dem.

dlehtihet
            Deltagare

STIn utan en blinkning.

För lets face it, wrx:en är gubbig i jämförelse. Hästlängder ifrån vad gäller fjädring, väghållning och motor.

//Danne

LegacyLarsa
              Keymaster

En STi är alltid en STi. så valet är enkelt, en STi

/Lars

Wiklundh
                Deltagare

STI är det givna valet för mig i alla fall. 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.