Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Är det någon här??

/D – Vill så gärna ha impreza kompisar i Jönköping 🙂

Rallyrille
      Deltagare

Tjena Davve!
        Kan det vara HABILs demobil kanske?
        Vi har ju ny återförsäljare för Subaru här i Jönköping! Trevligt!
        Isf. är det en -07…
        Trevlig bil, men våra är ju snyggare!!

Davve
        Deltagare

Skoj.. det kan det vara.. såg nån reklam på tv att dom har Subaru helg här.. 23-24.

Jag ska dit & testa 🙂

Rallyrille
          Deltagare

Tänkte jag skulle slira en sväng med den oxå.
            Var där för några veckor sedan, trevliga killar som vill hålla på med roliga bilar!
            Dom får även förtroendet att serva min STI! 🙂

Davve
            Deltagare

Jag ska serva min nästa onsdag :).. Jag vill provköra STI MY06 & Legacy Spec B.. Skulle även va skoj att testa Forester 2,5 XT 🙂

Rallyrille
              Deltagare

Jag vet att dom har en 2,5 XT oxå Iaf.
                Är du sugen på att byta ut Imprezan eller är du bara som jag, Nyfiken?
                🙂

Davve
                Deltagare

Jag vet att dom har en 2,5 XT oxå Iaf.Är du sugen på att byta ut Imprezan eller är du bara som jag, Nyfiken?:)

Hehe.. ne.. vill bara testa.. men i framtiden vet man aldrig 😉

Rallyrille
                  Deltagare

Davve!.. Var det din bil jag såg stå parkerad vid Länsstyrelsen förra veckan?
                    Med tokfett STI-utblås…!
                    Hoppas varjefall att du inte hade samma ärende som jag där, fast det är klart. I så fall hade du ju inte kört bil dit…;(

Davve
                    Deltagare

Davve!.. Var det din bil jag såg stå parkerad vid Länsstyrelsen förra veckan?Med tokfett STI-utblås…!Hoppas varjefall att du inte hade samma ärende som jag där, fast det är klart. I så fall hade du ju inte kört bil dit…;(

Jo det var min bil.. 🙂

Vi har vår jobb parkering där. Synd att du blev av med körkortet 🙁 Hur länge blir du utan lappen?

Rallyrille
                      Deltagare

2 månader blev det… känns ganska nådigt ändå.
                        Så jag får tillbaks kortet lagom till snön!:)
                        Det får bli att “övningsköra” lite med hjälp av Colin-05 tills dess..:)

Ska försöka hitta en chaffis till min bil nästa helg till Östgötarallyt/Regionsträffen. Vill du fortfarande åka upp Davve?

Davve
                        Deltagare

2 månader blev det… känns ganska nådigt ändå.Så jag får tillbaks kortet lagom till snön!:) Det får bli att “övningsköra” lite med hjälp av Colin-05 tills dess..:)Ska försöka hitta en chaffis till min bil nästa helg till Östgötarallyt/Regionsträffen. Vill du fortfarande åka upp Davve?

Jag är fortfarande intresserad.. Vi kan väl höras i veckan!

/D- Ska till Subaru & provköra STI 06, Forester 2,5 XT, Legacy 3.0R idag :7

Rallyrille
                          Deltagare

VA KUL att provköra alla modellerna! 🙂
                            Jäpp, vi får höras så bestämmer något inför nästa helg.

jockef
                            Deltagare

Nån som vet om våran “nya” subaru verkstad i Jkpg är nått att hänga i granen? Jag kör den blåa STI’n 02 utan dekaler i stan 🙂

Davve
                              Deltagare

halloj.. va skoj!! har sett dig någon gång mitt i stan. Jag har varit hos Ha Bil & pratat & testat ´mycket bilar.. Dom är helt ok!

jockef
                                Deltagare

yes. får se om man kanske ska lämna in bilen där, om jag inte fixar den själv i garaget! Körde sönder servon igår=\ tror inte jag sett ditt monster någongång. vart håller du hus? 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.