Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Hehe.. Jo mitt monster har jag varje dag till jobbet.. Jag sitter ovanför Swedbank mot munksjön & bilen står i närheten 🙂

Vi får dra ihop en vinter träff & sladda på nån is “om det finns!!” 🙂

jockef
      Deltagare

Hehe.. Jo mitt monster har jag varje dag till jobbet.. Jag sitter ovanför Swedbank mot munksjön & bilen står i närheten :)Vi får dra ihop en vinter träff & sladda på nån is “om det finns!!” 🙂

hehe okej nice, ja det tycker jag låter som en vettig idé =) mvh

Rallyrille
        Deltagare

Hello hello jockef!
          Ännu en STI i bygden, trevligt!:7 Har inte sett din bil. Nyinköpt?
          Davve- vinterträff låter roligt!!!

jockef
          Deltagare

Hello hello jockef!Ännu en STI i bygden, trevligt!:7 Har inte sett din bil. Nyinköpt? Davve- vinterträff låter roligt!!!

inte det, har visat upp mig på helgerna, ni syns aldrig till på diverse bilträffar på helgerna? 🙂 någon av ser som har den blåa STI’n utan dekaler modell 03-05, som brukar stå utanför bernards ibland, det är den och den vita STI’n som jag sett i stan innan 🙂

EDIT: köpte den i slutet av juni tror jag.

Rallyrille
            Deltagare

Jag håller en väldigt låg profil för tillfället. Men om några veckor blir det åka av igen!:) Håller just på att göra bilen iordning inför vintern, service och lack-rekond! Men det är inte min bil du brukar se utanför Bernads..!
              Jag tycker vi ska försöka dra ihop ett gäng & se hur många Imprezor det ruvar i bygden!

jockef
              Deltagare

jo det tycker ja allt. 🙂

Davve
                Deltagare

Jag har inga dekaler på min bil 😉 Dom åkte bort efter 1 månad.

Den vita ser jag varje dag i Taberg 🙂

jockef
                  Deltagare

Jag har inga dekaler på min bil 😉 Dom åkte bort efter 1 månad. Den vita ser jag varje dag i Taberg 🙂

jo jag brukar med vara i taberg lite ibland och se den, känner han en aning. vare du som var ute igår och körde in på grusparkering vid bron? kommer inte ihåg regnummret nu bara för de. men jag körde förbi, dock inte i subban, den står i garaget 😛

jockef
                    Deltagare

msn: xiph@hotmail.com bara att adda så ska vi styra upp nått vi i jkpg =)

Visar 9 inlägg - 16 till 24 (av 24 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.