SSC Annonser Köpes – Delar Sti Brembo bakbromsar, XXR fälgar

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    emilboylarsson
    Deltagare

Om det är någon som ligger inne på bakre Brembo bromsok som vill sälja. Helst utan skivor.
      Även xxr fälgar, 527/535 9,75-10,25 breda med 5/100 deln. Tänkte kolla innan jag beställer nya. Med vänlig hälsning, Emil

Emilboylarsson@hotmail.com
      072-251 79 50

.zip
      Deltagare

Fattar inte varför folk lägger ut hundratals tusen på olika dyra findelar till bilen men köper kinakopiorfälgar :/

Och det kommer från han som ville kasta ut hundratals tusen på delar men inte mappa 😉

Skickat från min GT-I9100

emilboylarsson
        Deltagare

Lugn nu Rocco. Har du inte några att sälja tycker jag du kan sluta lägga dig i vad jag ska rulla på. Men visst fan, vill du pröjsa ett gäng nya volks, rock on! Sen vet jag inte om du är en som skiter pengar och slipper köpa dessa replikor. Men om så är fallet, kul för dig!

Steewe
          Deltagare

Fattar inte varför folk lägger ut hundratals tusen på olika dyra findelar till bilen men köper kinakopiorfälgar :/

Har du några belägg för att de skulle vara skitfälgar? Jag har då inte läst eller hört något om att de skulle vara skit.

Sorry för OT Emil.

fjar
            Deltagare

xxr är inget skit o de är inte direkt gratis häller .. köpte mina för 16k med däck o för dom pengarna finns det en hel del äkta fälgar..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.