SSC Allmänt snack Allmänt småprat STi – impulsköparnas bil?

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Såg den här annonsen på blocket:
      http://www.blocket.se/view/4335632.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0

Man blir ju ledsen ;( ”Tappat intresset!”

Lt Dan
      Deltagare

>
        >Såg den här annonsen på blocket:
        >http://www.blocket.se/view/4335632.htm?caller=obl_s&l=0&c=1&city=0
        >
        >Man blir ju ledsen ;( ”Tappat intresset!”

”Tappat intresset” e nog =med ”har inte råd hittar på nån ””bra”” förklaring”

Dan tror så

Davve
        Deltagare

Eller så är ”Tappat intresset=tappat intresset”…;-)

Manor
          Deltagare

Hej !

Jag såg nog min GT som en entusiastbil från början. Jag läste allt jag kom över och fick vänta 4-5 månader för att få den levererad. Jag har fortfarande kvar den som enda bil i familjen efter 6 år och 12500 mil…och det har fungerat perfekt. Säg den entusiastbil som kan köras dagligen året om…och fungera som enda bil för en familj med två barn och två hundar…samt även kan dra husvagn på sommaren.

Jag skulle kunna tänka mig en STi om den fanns att köpa i kombimodell (som är ett måste för mig med hundar)…men jag tror att GT:n har många bekymmerfri år kvar att ge.

mvh Mats N

Mp Special
            Deltagare

Jag har erfarenhet av att ha en 00:ans GT som jag köpte ny o sålde pga tillökning i familjen, hade den i sex månader…grym bil!! Nu när ungarna(2st)inte behöver vagn köpte jag en ny STI.Helt ok familje bil….funkar. Om GT:n var grym då är STI:n mycke,mycke gymmare. Nu måste jag sälja pärlan pga flytt till Gran Canaria, man får ju offra nåt om man ska flytta lite längre från Sverige…kanske blir det en Jeep Wrangler istället, jobbigt att byta ner sej så mycke, men vad ska man göra…..

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.