SSC Annonser Säljes – Bilar Sti kombi -99

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    painkiller
    Deltagare

Nu har jag kommit fram till att jag inte har lust tid eller ork (läs pengar) till att fixa motorn! Det har gått ett vevlager! (inte så ovanligt tydligen) Annars funkar bilen som den ska, den är besiktad till januari 2010, inget glapp i turbon lr sånt, utan har gått klockrent tills nyligen då den började knacka. Bilen finns på: http://www.blocket.se/vi/18947733.htm?ca=9_s&last=1 Det sitter inga takrails kvar på, och plastskydden ovanför dörrarna är borttagna, dock lite klet kvar som kanske måste rubbas bort, sen en liten bula på höger bakskärm, annars som den är i annonsen + nya coilovers och 16″ alu fälgar med vinterdäck( 2 bra 2 slut) 17″ sitter på eftersom jag inte kört den på ett tag=) allt följer med, samt gizzmo boostcontroller med 3,5 bars mappsensor…original sti stötdämpare och följer med…3 tums från turbon utan cat med japs bak…låter gott=), downpipe och ny uppipe lindat med bandage..mm, ring eller skicka pm för mer info…ge mig 65000 så är det bara att komma å hämta rubbet på en gång=) fixa och sälj eller gör något kul av den=) Danne 0768410321

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.