Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
  • Författare
    dlehtihet
    Deltagare

ja

imprezapinge
      Deltagare

Hittade denna läppen i Streetpowers webshop:http://streetpower.se/catalog/images/impreza-sti-onderlip.jpg(alltså den svarta delen längst ner)Är det samma modell som bla Jerry har på sin silverpil eller är det en ny modell? Jag gillar att den inte bullar ut så mycket på sidorna som P1-replikan gör. Påminner en hel del om STI-läppen som Janne satte på sin bil men denna är för MY99-01 (antar att det innebär i svenska år MY98-00) enligt hemsidan. På bilden sitter den monterad på en MY99-00 front.

Vet du vad jag gjorde äljen?
        Jag beställde den precis av Christian på StreetPower.
        från Holland tar han hem den.
        jag var den 2:a beställaren på den nu!
        tycker oxå den är snygg… med SSI rabatt!

Nylackad GT-00 kombi 🙂
        ***Kombi Lover!!!!

Niklas
        Deltagare

Varför inte beställa själv från Zerospec i Holland? Eller det är samma pris?

Hittade en bild på läppen monterad och lackad.
          http://www.drmotorsport.co.uk/Dr-6.JPG

Impreza112
          Deltagare

Hej Alien dice
            Läpparna tar vi inte från Zerospec.
            Zerospec är desutom bara en webbutik, Streetpower har lager på delar och finns i Sverige.
            Mvh/Christian

Impreza112
            Deltagare

Kan också tilläga lite så ni inte tror vi har imot Zerospec.
              Vi är väldigt goda vänner med Chris, han har varit flertalet gånger i Sverige genom dels affärer och endelgånger nöjen.
              Som is-körning:-) Likaså är vi i Holland på besök.
              Under senare tiden har Chris jobbat mycket för att leta delar just till oss.
              Mvh/Christian

Niklas
              Deltagare

Hittade denna läppen i Streetpowers webshop:
                http://streetpower.se/catalog/images/impreza-sti-onderlip.jpg
                (alltså den svarta delen längst ner)

Är det samma modell som bla Jerry har på sin silverpil eller är det en ny modell? Jag gillar att den inte bullar ut så mycket på sidorna som P1-replikan gör. Påminner en hel del om STI-läppen som Janne satte på sin bil men denna är för MY99-01 (antar att det innebär i svenska år MY98-00) enligt hemsidan. På bilden sitter den monterad på en MY99-00 front.

OzO
                Deltagare

Och båda är sponsorer till SSI så det är bara att handla på! 😀

_______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Impreza112
                  Deltagare

Stämmer:-) 😀

Niklas
                    Deltagare

Där ser man, bara det att när någon skriver ”köper från Holland” så läser jag ”köper från Zerospec” – (ful?) gammal vana.

Niklas
                      Deltagare

Jaha, då var läppen hämtad, tvättad, lagad, omlackad och slutligen monterad. Förstår inte varför denna läppen inte sitter monterad orginal. Jisses vad snyggt det blev!

Niklas
                        Deltagare

Med monterad menar jag monterad under fronten. Skall slänga upp bilder på bytet av front från Strats tillbaka till min. Gör det någon kväll i veckan.

Någon som vill hjälpa till? 🙂

Rolgar
                          Deltagare

är det nån som vet om den läppen passar till en -98?

Niklas
                            Deltagare

Nix, den är för MY99-00. Zerospec har några olika läppar för -MY98.

EDIT: Eller så köper du en front till en MY99-00 och monterar denna läppen. 😉

Niklas
                              Deltagare
                                SecretAgentMan
                                Deltagare

Fin Skit ™ Äljen! :7

/J

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 26 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.