› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › STI-läpp till GTn
- Detta ämne har 25 svar, 3,174 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
OzO.
-
FörfattareInlägg
-
23 december, 2005 kl. 17:56 #159246
SVARTEN
DeltagareInte en dag för tidigt Äljen, kanske dags att köpa 18 till sommaren också 😉
Jag började med en STi V5/6 front som du fastnade för, men lyckades smeka en grävling med den. Den nya fronten blev en P1-front, men ej en replika då alla redan har den…..
/C
23 december, 2005 kl. 20:08 #159262Niklas
DeltagareSVARTEN: Gillar inte P1-replikan då den är för bullig på sidorna men den du har köpt var snygg. Men den lär vara för dyr för mig. Jag tycker Jerrys fina skit funkar bra nog åt mig. 🙂
19 januari, 2006 kl. 13:07 #159263Niklas
DeltagareJa måste bara säga att jag är så jäääävla sjukt nöjd med min nya läpp…och nu är det Alien som skriver och inte Angelina Jolie.
STI-läppen passar helt perfekt ihop med sidokjolen och bakkjolen. Precis samma höjd så man får en konsistens runt om hela bilen. :9
19 januari, 2006 kl. 13:52 #159264Niklas
DeltagareFråga Jerry, jag vet inte. 😀 😉 :+
Den är blå och snygg som stryk. Det vet jag. :7
Kommer bättre bilder till våren då bilen är snygg, tvättad och guldskorna är på.
19 januari, 2006 kl. 15:20 #159241SecretAgentMan
DeltagareDet är original STi det som sitter på Äljens dekalracer. 🙂
/J
19 januari, 2006 kl. 15:29 #159247Yonaz
DeltagareSnyggt! Prodrive 18″are skulle sitta som en fläskläpp.
Jag tyckte att min bil var tuffare med läpp på förr, men det gick över med åren. Monterade av den så sent som i sommras faktiskt 😉
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album380/mini_DSC04822.jpg
/J – på samma spår som Olle
19 januari, 2006 kl. 15:35 #159243OzO
DeltagareBrukar plocka bort min (icke-STi) jag med… ibland frivilligt och ibland inte! :+
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/kvarnistraff/DSC00757_copy.jpg
(Funderar på att tutta på den för att få till vinterbilstuket för all tid framöver…)
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::7 juni, 2006 kl. 19:40 #159253RK
DeltagareBrukar plocka bort min (icke-STi) jag med… ibland frivilligt och ibland inte! :+http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/kvarnistraff/DSC00757_copy.jpg(Funderar på att tutta på den för att få till vinterbilstuket för all tid framöver…)_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Var får man tag i en sån läpp? vill ha.
14 juni, 2006 kl. 14:39 #159244OzO
DeltagareVar får man tag i en sån läpp? vill ha.
MRO Scoobystyling i England. Den kan spricka ganska lätt. Den är svår att lacka och kvalisorten är väl si så där. Köp olackat och lacka i Sverige. Se till att lackbehandla för att minska stenskott. Den skaver på frontspoilern och lämnar märken. Man borde kanske ”spackla” på den på frontspoilern så den inte kan röra sig/vibrera.
Men den är snygg som f-n! 😀
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::14 juni, 2006 kl. 15:55 #159252Addson
DeltagareVar får man tag i en sån läpp? vill ha.
MRO Scoobystyling i England. Den kan spricka ganska lätt. Den är svår att lacka och kvalisorten är väl si så där. Köp olackat och lacka i Sverige. Se till att lackbehandla för att minska stenskott. Den skaver på frontspoilern och lämnar märken. Man borde kanske ”spackla” på den på frontspoilern så den inte kan röra sig/vibrera.Men den är snygg som f-n! :D/G___________________________________________________________::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
Jag skulle vilja se en lackbehandling som e hårdare än lack!! Vart får man tag i den?? LOL finns inget lackskydd som kan motstå stenskiott kompis!!
26 juni, 2006 kl. 10:09 #159245OzO
DeltagareJag skulle vilja se en lackbehandling som e hårdare än lack!! Vart får man tag i den?? LOL finns inget lackskydd som kan motstå stenskiott kompis!!
100% skydd finns så klart inte. Men förra (lackbehandlade) läppen klarade sig mycket bättre än den som jag har nu. Nu ser det ut som om jag egentligen har en glasfiberläpp som nån har råkat stänka lite blåfärg på! 😀
/G