SSC Allmänt snack Allmänt småprat STI med DCCD att vara eller inte

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Lt Dan
    Deltagare

Sålde ju min STi-03 pga av lgh köp i det förnämma bolinder strand med massa mälar utsikt å annat…skit i det…
      Min gamla lgh blir förhoppningsvis såld snart och jag e tok sugen på en PSE med DCCD. Ni som vet, hur stor skillnad e det? Problemet med GT nu är att jag verkligen måste stå på och provocera för att få ut baken (men vänster broms bl.a). Är det värt den extra kostnaden?

Mvh LtD – Som bara måste ha STi igen…och som TOK älskar att drifta…

LegacyLarsa
      Keymaster

Klart du ska en STI! handla på bara… 😉

/Larsa

ExOrdis
        Deltagare

Knäcker värre än massor med med pållar ju.
          Klart exklusivt, tänk på imponatorfaktorn inte funktion. 😉

/K lite ironisk…

Om/när jag skaffar en STi ska det sitta en DCCD där, bara för att!

Blocken
          Deltagare

Nej då, löjtnanten! Du vet om en snabb blå utan DCCD som är till salu – handla den vettja 😛

/Black

Min STi

Strat
            Deltagare

Nej då, löjtnanten! Du vet om en snabb blå utan DCCD som är till salu – handla den vettja :P/BlackMin STi

Va?

Och på tal om DCCD igen, hittade det här:

http://www.phear7imports.net/tech/07.%20Driver-controllable%20Center%20Differential%20System.pdf

Vet inte om det är från instruktionsboken men jag lärde mig iaf lite nytt 🙂

Plogen
              Deltagare

Klart du ska ha DCCD… Bilen blir så sjukt mycket roligare. Det går inte att jämföra med en GT. Känslan kan liknas med en välbalanserad bakljusdriven bil, fast med en jävla massa mer driv! Vadå understyrning-?
                😀 😀

convoy
                Deltagare

Nej då, löjtnanten! Du vet om en snabb blå utan DCCD som är till salu – handla den vettja :P/BlackMin STi

Haaaaa,

klart löjtnanten skall ha den kärran. Behövs inge DCCCCCCD. Vill du ha mer överstyr så ställ på mer toe-out bak bara… Bara ställ på:D

/m

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.