Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Under förmiddagen var det -5 grader i skuggan, men i den gassade solen var det riktigt skönt och jag passade på att byta till vinterhjul. Det var nog dags nu när det var isigt på vägarna. 😉 Dessutom fick bilen en välbehövlig tvätt.

Passade även på att ta några bilder när bilen ändå var ren.

Nu börjar bilen bli redo inför vintern. Förutom vinterdäck, så har motor- & kupévärmaruttag installerats och motoroljan bytts till lägre viskositet. Har även bokat tid för kompletterande rostskyddsbehandling. Så nu ser man fram emot snö och is. 🙂

Åtminstone bland höstlöven ser jag inget behov av vita blinkers. :p

Sternborn
      Deltagare

ser riktigt mysigt ut bland höstlöven 🙂

tendency
        Deltagare

Förutom att det var lite kyligt om fingrarna att stå och fota när solen försvann bakom moln så var det en mysig hösteftermiddag. :p

alrik
          Deltagare

Gult är snyggt! 😛

Grusdraparn
            Deltagare

Stiligt!
              Klart du ska ha kvar dina gula blinkers…det är ju numera mer unikt än vita 🙂

/K

tendency
              Deltagare

Hehe. Gult är väl inte vidare snyggt, men så fult är det inte heller. Och visst är det så, att det är mer unikt att köra med original.. och jag gillar ju iofs ett bibehållet originalstuk, åtminstone när det gäller “rariteter” som STi. Hm… Asch, de får bli kvar ett tag iaf.. till nästa sommar kanske. 🙂 Men blinkers är ändå något som är enkelt att återställa ifall man vill det.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.