SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Stift 4-elektrod

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    fyttirakken
    Deltagare

Någon som har erfarenheter om 4 elektrods stift? hittade bara sånna, och tänkte lika bra o fråga före man byter, det är ju inget man byter på en kvart som i en radmotor.

SecretAgentMan
      Deltagare

Chansa inte med stiften, det är viktigare än man tror – NGK PFR6 och 7B fungerar och är beprövade (6or sitter standard, 7or pillar man i om man trimmat och kör bilen hårt, det är en bra tumregel inget krav, för de flesta duger 6or alldeles utmärkt).

/J

fyttirakken
        Deltagare

Chansa inte med stiften, det är viktigare än man tror – NGK PFR6 och 7B fungerar och är beprövade (6or sitter standard, 7or pillar man i om man trimmat och kör bilen hårt, det är en bra tumregel inget krav, för de flesta duger 6or alldeles utmärkt)./J

Precis så jag tänkte, bättre o fråga först än att behöva göra om skiten som sagt det är ju lite meck. Så mina bosch 4 elektrods = skit? enda dom hade när jag var iväg och handla..

6orna torde duga då, är inte så mkt trim, 3″ hela vägen öppet filter lite höjt ladd och prog btr. Märkte dock en jävulsk skillnad mot för hur hon var tidigare 🙂

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.