› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Stockholm boogie..
- Detta ämne har 38 svar, 3,617 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Pasi_k.
-
FörfattareInlägg
-
30 oktober, 2005 kl. 23:34 #9056
maxan
DeltagareHej på Er,
Första svenska filmen där en Subaru Impreza STI är en del ganska stor del av filmen.
En film som utspelar sig i Stockholm under en dag/natt/morgon. Alla med fördommar om stockholm, se den och spä på era fördommar om backslicks, söderbröder osv.
Oförglömliga kommentarer som ”Flytta på din jävla kalle anka bil” eller ”Trots att jag mekkar bil flera hundra timmar har jag faktiskt ett liv”. ”Det är skålade säten så att man kan svänga som i rally” typ.. 😀
Filmen var kul, men det blev ännu roligare när man har lite koppling till bilen.. Ni kommer GARANTERAT skratta många gånger!
Max – ”Jag tar väl vänster här” (se filmer så fattar ni)
31 oktober, 2005 kl. 11:23 #101902johan84a
Deltagarehar sett reklam för den, och den verkar rätt rolig faktiskt..man kanske skulle gå å se den i helgen..
//Johan
1 november, 2005 kl. 22:22 #101871maxan
DeltagareFör f*n då!
Gå och se filmen då!
Skall jag sitta här och skratta för mig själv utan att ha någon och växla citat med?
17 januari, 2006 kl. 20:00 #101897Adam K
DeltagareEn annan var till sjöss när filmen gick upp, såg en recension…
Idag såg jag den på No1 video på Götgatan med en ’kommer 8/2’ lapp på.videotime!
19 januari, 2006 kl. 00:07 #101872maxan
DeltagareFolk verkar ju knappt hitta till biograferna numera och inte finns den piratad för snålvargarna 😀
Jag skall se den igen mest för att fräsha upp minnet med ”oneliners” 😀
8 februari, 2006 kl. 20:24 #101873maxan
DeltagareSåja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…
Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende..
// Jag tar väl vänster här då…
8 februari, 2006 kl. 20:24 #101877maxan
DeltagareSåja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…
Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende..
// Jag tar väl vänster här då…
9 februari, 2006 kl. 06:58 #101903Pasi_k
DeltagareOkej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. 😉
Hmm dubbelt turbo.???
ÄR det verkligen det 😛Måste vara världens minst rykande turbohaveri.. 😀
”Såå går det när man pillar själv.”
Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”
Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛
9 februari, 2006 kl. 06:58 #101905Pasi_k
DeltagareOkej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. 😉
Hmm dubbelt turbo.???
ÄR det verkligen det 😛Måste vara världens minst rykande turbohaveri.. 😀
”Såå går det när man pillar själv.”
Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”
Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛
9 februari, 2006 kl. 19:06 #101874maxan
DeltagareOkej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. ;)Hmm dubbelt turbo.??? ÄR det verkligen det :PMåste vara världens minst rykande turbohaveri.. :D”Såå går det när man pillar själv.”Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛
”Såå går det när man pillar själv”.. När jag såg det tänkte jag direkt på Mr SAM 😀 Om man fäller den kommentaren till någon i 400hk+ klubben risken stor att man blir däckad 🙂
9 februari, 2006 kl. 19:06 #101878maxan
DeltagareOkej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. ;)Hmm dubbelt turbo.??? ÄR det verkligen det :PMåste vara världens minst rykande turbohaveri.. :D”Såå går det när man pillar själv.”Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛
”Såå går det när man pillar själv”.. När jag såg det tänkte jag direkt på Mr SAM 😀 Om man fäller den kommentaren till någon i 400hk+ klubben risken stor att man blir däckad 🙂
10 februari, 2006 kl. 07:16 #101882LegacyLarsa
KeymasterSåja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende.. // Jag tar väl vänster här då…
Nu är den hemtagen, ska väl se den inom det närmaste..
/L
10 februari, 2006 kl. 07:16 #101883LegacyLarsa
KeymasterSåja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende.. // Jag tar väl vänster här då…
Nu är den hemtagen, ska väl se den inom det närmaste..
/L
10 februari, 2006 kl. 08:29 #101904Pasi_k
DeltagareSen hade han juh NEON på bilfan 😛
Har nå´n kollat om bilen finns ?
Är det nå´n i klubbens?10 februari, 2006 kl. 08:29 #101906Pasi_k
DeltagareSen hade han juh NEON på bilfan 😛
Har nå´n kollat om bilen finns ?
Är det nå´n i klubbens? -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.