SSC Allmänt snack Allmänt småprat Stockholm boogie..

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)
  • Författare
    maxan
    Deltagare

Hej på Er,

Första svenska filmen där en Subaru Impreza STI är en del ganska stor del av filmen.

En film som utspelar sig i Stockholm under en dag/natt/morgon. Alla med fördommar om stockholm, se den och spä på era fördommar om backslicks, söderbröder osv.

Oförglömliga kommentarer som ”Flytta på din jävla kalle anka bil” eller ”Trots att jag mekkar bil flera hundra timmar har jag faktiskt ett liv”. ”Det är skålade säten så att man kan svänga som i rally” typ.. 😀

Filmen var kul, men det blev ännu roligare när man har lite koppling till bilen.. Ni kommer GARANTERAT skratta många gånger!

Max – ”Jag tar väl vänster här” (se filmer så fattar ni)

johan84a
      Deltagare

har sett reklam för den, och den verkar rätt rolig faktiskt..man kanske skulle gå å se den i helgen..

//Johan

maxan
        Deltagare

För f*n då!

Gå och se filmen då!

Skall jag sitta här och skratta för mig själv utan att ha någon och växla citat med?

Adam K
          Deltagare

En annan var till sjöss när filmen gick upp, såg en recension…
            Idag såg jag den på No1 video på Götgatan med en ’kommer 8/2’ lapp på.

videotime!

maxan
            Deltagare

Folk verkar ju knappt hitta till biograferna numera och inte finns den piratad för snålvargarna 😀

Jag skall se den igen mest för att fräsha upp minnet med ”oneliners” 😀

maxan
              Deltagare

Såja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…

Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende..

// Jag tar väl vänster här då…

maxan
                Deltagare

Såja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…

Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende..

// Jag tar väl vänster här då…

Pasi_k
                  Deltagare

Okej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. 😉

Hmm dubbelt turbo.???
                    ÄR det verkligen det 😛

Måste vara världens minst rykande turbohaveri.. 😀

”Såå går det när man pillar själv.”

Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”

Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛

Pasi_k
                    Deltagare

Okej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. 😉

Hmm dubbelt turbo.???
                      ÄR det verkligen det 😛

Måste vara världens minst rykande turbohaveri.. 😀

”Såå går det när man pillar själv.”

Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”

Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛

maxan
                      Deltagare

Okej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. ;)Hmm dubbelt turbo.??? ÄR det verkligen det :PMåste vara världens minst rykande turbohaveri.. :D”Såå går det när man pillar själv.”Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛

”Såå går det när man pillar själv”.. När jag såg det tänkte jag direkt på Mr SAM 😀 Om man fäller den kommentaren till någon i 400hk+ klubben risken stor att man blir däckad 🙂

maxan
                        Deltagare

Okej.. Säger väl inte på vilket sätt man såg den. ;)Hmm dubbelt turbo.??? ÄR det verkligen det :PMåste vara världens minst rykande turbohaveri.. :D”Såå går det när man pillar själv.”Klart bäst är ”Flytta den där jävlar kalle-anka bilen”Halvhyffsad film som nog glidit förbi osedd om det inte varit för Subban.(bilen) 😛

”Såå går det när man pillar själv”.. När jag såg det tänkte jag direkt på Mr SAM 😀 Om man fäller den kommentaren till någon i 400hk+ klubben risken stor att man blir däckad 🙂

LegacyLarsa
                          Keymaster

Såja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende.. // Jag tar väl vänster här då…

Nu är den hemtagen, ska väl se den inom det närmaste..

/L

LegacyLarsa
                            Keymaster

Såja, nu är den släppt på video. Nu borde den finnas att ladda ner gratis för alla med dålig ekonomi på nätet om man inte han 30-50:- att hyra filmen för på närmaste videobutik…Kom igen nu!!! Se skrället, ni kan tycka filmen är kass, men ni kommer ändå stänga av med ett leende.. // Jag tar väl vänster här då…

Nu är den hemtagen, ska väl se den inom det närmaste..

/L

Pasi_k
                              Deltagare

Sen hade han juh NEON på bilfan 😛
                                Har nå´n kollat om bilen finns ?
                                Är det nå´n i klubbens?

Pasi_k
                                Deltagare

Sen hade han juh NEON på bilfan 😛
                                  Har nå´n kollat om bilen finns ?
                                  Är det nå´n i klubbens?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 39 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.