SSC Allmänt snack Allmänt småprat Stockholm boogie..

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Som den filmälskare jag är kan jag inte låta bli att hänga upp mig på att han
      faktiskt går bak till bilen för att konstatera att turbon sprängdes. ;D

Filmen var ok; lättsam & skön, men det är nog ingen som hamnar på min
      dvd-hylla. Gillade svarttaxichauffören och imprezakillens psykbryt i bilen.

Förlåt, jag brusade upp mig. Nu letar vi upp killen och så ska jag döda honom.

Video: s-däck i v-väglag
      Impreza GT sedan 1999

Adam K
      Deltagare

isåfall borde du bli lika upprörd över ATT han inte ens lyfter på bagageluckan i detta fall! för att konstatera något under ’huven’.
        ATT mekaren till synes utan större undersökningar dömer ut hela maskin och tycker ’Terrorese’ har en ’mysig’ kille fast han verkar ha slagit henne gul o blå.
        (och att bilen inte klarar att följa en gammal Pegas tempo)
        ATT de ena ögonblicket jagar fram i tanto för att sen vara på en fotbollsplan på Långholmen om jag ser rätt (och pelarna till bron antyder det också).

Tänk inte för mycket, det förstör vilken film som helst!!

tendency
        Deltagare

För det första blev jag inte upprörd.
          För det andra tog jag turboscenen som exempel eftersom den nämndes tidigare.
          För det tredje kan jag säkert komma på fler saker än så som är fel.
          Och för det fjärde behöver man inte tänka alls för att upptäcka misstagen.

Filmen var som sagt ok, men inte mer, vare sig det var en impreza med eller inte.

🙂

Video: s-däck i v-väglag
          Impreza GT sedan 1999

maxan
          Deltagare

Som den filmälskare jag är kan jag inte låta bli att hänga upp mig på att hanfaktiskt går bak till bilen för att konstatera att turbon sprängdes. ;DFilmen var ok; lättsam & skön, men det är nog ingen som hamnar på mindvd-hylla. Gillade svarttaxichauffören och imprezakillens psykbryt i bilen.”Förlåt, jag brusade upp mig. Nu letar vi upp killen och så ska jag döda honom.Video: s-däck i v-väglagImpreza GT sedan 1999

Svarttaxi-chaffisen är ”Sascha” eller vad han nu heter och är sedan tidigare ”känd från TV” med Dan Beckman 😉

alrik
            Deltagare

Filmen var lite rolig!

Bra klipp i Jettan också. Vem behöver kolfiberhuv när man kan ha en solblekt orange? 😛

Kul med turboscenen och när Josef bråkar med Jerka.
              – Jag skiter om jag har lagt ner 100-tals timmar på bilfan, jag har ett liv!

/ Mikael

Dempa
              Deltagare

Skön film!

Dubbelturbo i bagageluckan rules :7 :9

MittX
                Deltagare

asså d dunket han har. bör ju varje impreza ägare ha i bilen. och me det headbanget så blir d klockrent..

fan folk kommer tro at vi impreza ägare är självupptagna idoter utan några som helst kompisar ;( ;( ;( :9

Subaru Robban
                  Deltagare

HaHA sicken sjuk film, det måste vara värdens längsta kväll det där, hitta iget tidsbegrepp i filmen alls… Tur att JOSEF THE MAN var med och styrde upp 😀 😀 / Robban

Pasi_k
                    Deltagare

Jaa Trodde inte man gick ut innan midnatt i Stockholm.?
                      Men visst jag kan ha fel.. 😛
                      Känns som dom blev utslängda vid 4 på eftermiddagen. 😀

Sen kan man undra hur bra bussförbindelser det var där. .Sista bussen gick innan det blev mörkt på flera timmar.?

Tur subban finns med.. 😛

Visar 9 inlägg - 31 till 39 (av 39 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.