› SSC › Allmänt snack › Träffar › Stockholm! HALLÅ!
- Detta ämne har 22 svar, 1,450 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 3 månader sedan av
frippe.
-
FörfattareInlägg
-
3 augusti, 2006 kl. 20:28 #14277
Boki
DeltagareKänns som om alla träffas hela tiden förutom vi i Stockholm, de har fikaträffar mm 😀 o vi i kungliga hufvudstaden träffades sist på Tullinge ;(
Kan inte vi fixa en träff, o snacka lite sh-t, titta på Subburna mm? 🙂
Kom med förslag 🙂 😉
4 augusti, 2006 kl. 00:07 #143654roadtip85
KeymasterJag är på! 😀
Säg nåt datum så kan jag nog! Har inte så mycket inplanerat nu…//Anders – Vi hade kul på tullinge iaf! :+
4 augusti, 2006 kl. 13:49 #143652thorlake
DeltagareJorå, jag e med om jag kan.
Säg en tid å plats så skall jag kika i kalendern.
/Mr J
4 augusti, 2006 kl. 14:16 #143665Niklas
DeltagareJag är snart klar med trädäcket på baksidan så då drar jag ut grillen igen. Fast det hade ju varit skoj att bli bjuden också och inte alltid behöva vara värd. Men det känns lite som att det är så det är här i klubben oavsett var man är. Om man inte gör något så händer det inget. 🙂
/N – som anordnat klubbträffar i Göteborg, Stockholm och Skåne 😀
4 augusti, 2006 kl. 16:52 #143648Yonaz
DeltagareKänns som om alla träffas hela tiden förutom vi i Stockholm, de har fikaträffar mm o vi i kungliga hufvudstaden träffades sist på Tullinge Kan inte vi fixa en träff, o snacka lite sh-t, titta på Subburna mm? Kom med förslag
Styr upp något snyggt med dina regionsansv. Jeppe och Walle.
Kör hårt!
/J
4 augusti, 2006 kl. 23:26 #143658Boki
DeltagareBörja likna något 🙂 KOM IGEN NU!!! FLER KAN VI BLI!! 🙂
Jag skall på semester 12/8 så kan vi fixa en träff innan dess?
Funkar det under veckan(vardag), senast fredag som kommer för er?
Jag tänkte typ att vi träffas i KUNGENS KURVA vid? Micro? El-giganten? Där kan vi känna o klämma på varandras SUBBOR 😉 o sedan rullar vi till Segeltorps lokala PIZZERIA för käk om vi blir hungriga :9
Vad sägs???? Jag skulle tycka att det var JÄTTEKUL att träffas innan jag åker bort 🙂
5 augusti, 2006 kl. 07:53 #143645SecretAgentMan
DeltagareEtt hett tips är att styra upp något lite mer än ”bara” kika-under-huven-och-fika-eller-äta-träffar.
Gokart rockar, och drar alltid folk, alt. grillning a’la Äljen – eller varför inte hyra Tullinge och köra lite konbana a’la region Dalarna? 🙂
Var och en måste göra sitt för att det skall bli något, sitt inte och vänta på att det skall hända saker – men kör tillsammans med din regionansvarige.
/J – menade det här lite generellt, inte direkt till dig bara Boki.
5 augusti, 2006 kl. 09:16 #143649Mr Walle
DeltagareAnledningen till att vi ligger lite lågt med träffarna är för att många i klubben + mig själv inte är hemma nu under semestertiderna
men spontan träffar kan vara minst lika trevliga7 augusti, 2006 kl. 12:35 #143655Surbarbro
DeltagareHallå,jag är inte omöjlig. Vi kan vara hemma hos mej. Jag har inte så stort, men vi ska nog få plats. Är det fint väder så är det inga problem.Har grill ute så något ska vi väl kunna fixa. Ta med badkläder,för jag bor vid vattnet i Årsta Havsbad. Parkeringar fixar sig alltid.
För mej är dag i veckan okay. Har semester bara inte onsdag( går båtvakt då). Säj torsdag eller fredag, så kan Walle vara med.
Skriv till forumet eller ring mej på 070-571 18 85, så får ni en färdbeskrivning.Spontangrej.
Välkomna
/ Catrine7 augusti, 2006 kl. 12:36 #143656Surbarbro
DeltagareSorry, det var inte Walle utom Boki.
8 augusti, 2006 kl. 00:29 #143659Boki
DeltagareVerkar som om det inte blir något nu heller ;( för lite respons………………….
Låt oss säga så här…… Torsdag 10/8 kl 1800 utanför Micro KungensKurva. Hur många nappar?;-)
8 augusti, 2006 kl. 05:24 #143653thorlake
DeltagareDå e ja på Gotland. ;( 🙂 *Mixed emotions…*
8 augusti, 2006 kl. 05:56 #143666Niklas
DeltagareJag kan säga med en gång att jag inte kan komma på vardagkvällar då jag har en familj att vara med efter jobbet.
8 augusti, 2006 kl. 08:48 #143651Adam K
DeltagarePå Torsdag är jag i Karlskogatrakten, ingen som kommer vara på ’körskola’ på Gelleråsen då? Eller på den öppna körningen där på Lördag?? Förutom Jesper_J 🙂
Och i nästa vecka sticker jag till sjöss igen. 🙁
Ha det så trevligt!
8 augusti, 2006 kl. 10:17 #143664Falkestal
DeltagareJag nappar ! Precis nybliven ägare av en subaru wrx -06a
Så jag tittar förbi 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.