- Detta ämne har 8 svar, 1,098 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av SVARTEN.
-
FörfattareInlägg
-
18 februari, 2003 kl. 13:01 #13530dlehtihetDeltagare
Finns det något intresse ifrån klubbens sida att ställa ut några bettor på Stockholms bilsalong som klubb? Finns fortfarande möjlighet att anmäla oss för att få en egen monter där. Är detta intressant så gräver jag självklart vidare framöver och försöker fixa detta. Jag misstänker dock att ni som är intresserade av detta måste “skiljas” ifrån era puddingar mellan Torsdag och Söndag då de kommer att stå i mässhallen.
Vad sägs??
M v h
Danne
18 februari, 2003 kl. 17:21 #130392LegacyLarsaKeymasterVarför inte?
Hur många gånger får man ställa ut en bil på Stockholmsmässan?
Men då är det väl bättre att man ställer ut plogens, Jerrys, eller blackens bil. frågan är vad kalaset kostar, vad jag vet så är inte klubben miljonär än…
..men jag gillar iden 🙂
/Larsa
18 februari, 2003 kl. 19:26 #130397Snart_subbaDeltagare>Finns det något intresse ifrån klubbens sida att ställa ut några
>bettor på Stockholms bilsalong som klubb? Finns fortfarande möjlighet
>att anmäla oss för att få en egen monter där. Är detta intressant så
>gräver jag självklart vidare framöver och försöker fixa detta. Jag
>misstänker dock att ni som är intresserade av detta måste “skiljas”
>ifrån era puddingar mellan Torsdag och Söndag då de kommer att stå i
>mässhallen.
>
>Vad sägs??
>
>M v h
>
>Danne
>
>Tja Danne!Jag ska putsa på bilar under mässan (nissan toyota mm) och kan kanske
fixa lite bättre deal, kan inte lova nått men ska höra mig för. 😉MVH
Micke———————————–
Kan göra ett komplett rostskydd på en Subaru Impreza för 3000:-
Prudukten heter Noxudol och är samma medel som Volvo o Saab andvänder från fabrik. Intresserade? Mejla!
———————————–21 februari, 2003 kl. 19:22 #130396dlehtihetDeltagareHej Micke,
All heder åt dig om du hade möjlighet att undersöka möjligheten :-)….. Men uppslutningen verkar inte vara på topp vad gäller detta, så det blir nog inte av (eller?). Jaja. Det blir nog skoj hur som helst.
M v h
Danne
22 februari, 2003 kl. 08:21 #130390SecretAgentManDeltagareHar vi inte redan hoppat av detta pga kostnader?
Annars är jag säker på att både jag och plogens Imprezor står till förfogande – kanske till och med Görans??!? 😮 😉/J
Banträffsansvarig SSI
Stolt ägare till Silverpilen24 februari, 2003 kl. 15:39 #130393Janne248DeltagareNär är mässan? Vill vi visa ut en bil med S201 vinge, å GReedy front läpp, Blitz system, men inte så mycket annat så kan man ju vara med…..
/Janne
SSI Galleri
Hemsida28 februari, 2003 kl. 08:39 #130394Janne248DeltagareOm inte annat kanske gemensamt SSI besök kan ordnas?
/JanneSSI Galleri
Hemsida28 februari, 2003 kl. 10:49 #130395Janne248DeltagareLAST EDITED ON Feb-28-03 AT 11:50AM (GMT)
Tror den är 5-13 April eller nått……Edit to say: http://www.bilsalongen.com/
/Janne
SSI Galleri
Hemsida18 november, 2003 kl. 20:32 #130391SVARTENDeltagareLite orutinerad fråga men vilket datum är mässan. Jag är klar med bilen troligtvis i maj, då glänser allt under i guld:D
/Svarten
http://www.impreza.nu/ssi2/gallery/view_album.php?set_albumName=ssi130
Snabbaste Imprezan 2003?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.