- Detta ämne har 41 svar, 2,619 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av ADDE.H.
-
FörfattareInlägg
-
4 april, 2003 kl. 18:26 #130615LegacyLarsaKeymaster
Jag har kört rv 70 alltför många gånger mellan enköping och leksand, så att jag kan den utantill, tänk bara på att det sitter kameraskåp fram till dalälven vid avesta, du åker troligtvis blge – ikea bakarby på 2 timmar med lite bonus hastighet, tänk bara att det kan vara så att det är trafikproblem runt älvsjömässan, då det skall ha varit mycket folk redan på vip-visningen…
/Larsa
4 april, 2003 kl. 20:04 #130647WandererDeltagareJo kameraskåpen känner jag till.
Men det är ytterst få som är aktiva.Dom aktiva brukar sitta mellan Blge – Hedemora.
Men man får väl ta det lilla lugna med den tunga högerfoten så ska det nog ordna sig 🙂
6 april, 2003 kl. 16:15 #130616LegacyLarsaKeymasterNu är det så att jag har till förfogande 6st fribiljetter till bilsalongen, dessa kan ges bort mot uppvisande av årets medlemskort, dvs betalande medlemmar, biljetterna finns hos mig (nnv stklm), kommer även att jobba vid sickla strand imorgon måndag, når mig på 070 727 31 77
Har varit där både lördag och söndag, det finns mycket fina (consept)bilar och en rekommendation är att ta med kameran, vilket jag inte gjorde, men man ska dit med jobbet på onsdagen så då kommer den med..
/Larsa
7 april, 2003 kl. 09:43 #130627SsoDeltagareBesökte Bilsalongen igår söndag. I stort sett nöjd men endera letade jag dåligt eller oxo kör dom med korta visningar. Hittade nämligen inte Ferrari Enzon trots att jag var förbi Ferrarimontern, visade dom den enbart tors-fre eller?
Andra bilar jag inte såg men som borde varit där enligt pressbilder är Saab 9-X, Skoda Fabia WRC (skulle finnas tors-sön, men dom bytte tydligen till Octavian tidgare) Audi Pikes Peak, STCC-audis m.m. Är det nån som kan tala om ifall jag har dålig syn eller? Ska dit på onsdag igen så jag får väl leta bättre då om dom verkligen finns där nånstans… Annars var det MG XPower SV som imponerade mest på mig, den skulle jag kunna tänka mig som Subbys efterträdare om nått år, att deras monterdamer såg bra ut gjorde ju inte saken sämre heller 😉/Stefan
7 april, 2003 kl. 10:37 #130624Janne248DeltagareJag var där på Lördag och jag såg då Ferrari Enzon in tryckt i hörnet i Ferrarimontern.
Saab 9-X vet jag inet vad det är, menar du inet 9-3-X? Den fanns i Vicoria hallen. Lika så Audi Pikes Peak.
>Annars var det MG XPower SV som imponerade mest på mig,
>den skulle jag kunna tänka mig som Subbys efterträdare om nått år, att
>deras monterdamer såg bra ut gjorde ju inte saken sämre heller 😉Håller med! MGn var väldigt fin!!
/Janne
SSI Galleri
Hemsida7 april, 2003 kl. 11:48 #130628SsoDeltagareAha, visste inte ens att det fanns en Victoriahall, men kollade nyss på Stockholmsmässans hemsida o hittade vart den ligger, dock mycket märkligt att den inte finns med på kartan när man klickar på “mässhallarna” på bilsalongens hemsida. Kanske hade ordnat sig om man tagit en mässtidning o letat, men men.. Nåja, tur man ska ner en dag till iaf så man kan reparera missarna.
/Stefan
8 april, 2003 kl. 15:05 #130617LegacyLarsaKeymaster4 plåtar har gått nu, 2 kvar skynda,skynda snart tar dom slut!
/Larsa
12 april, 2003 kl. 07:41 #130636modulatedDeltagareJag drar upp till älvsjö idag, så ser ni nån förvirrad
mäniska i subaru t-shirt och knasig frisyr så är det
nog säkerligen jag.// Patrick P – trött.
12 april, 2003 kl. 11:53 #130630skytiskapilenDeltagareMG XPower SV, *slurp*!! Så cool…
Kommer att levereras med motorer på 333, 430, 765 och 950hk :o:o Priset för 430-hästarn, huspantsättarmässigt, 95.000 pund. Då måste man ju få minst två MG-damer på köpet:D
/Andreas
http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
– RE 010? You bet! –12 april, 2003 kl. 14:43 #130637modulatedDeltagareDen var trevlig, lixom damerna och den lilla cab’en som mg
visade, hade jag fortfarande åkt opel så hade jag nog
slagit till på cab’en på en gång (utan att veta vad priset var).// Patrick P – anser att mg var intressantast på mässan på alla plan 🙂
12 april, 2003 kl. 17:16 #130649ailkertDeltagareska dit imorgon söndag 13e
nån mer som ska dit då??19 november, 2003 kl. 19:43 #130625ADDE.HDeltagareAKTA ER FÖR BILRÅNARE BARA!
/ADDE
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.