Visar 12 inlägg - 31 till 42 (av 42 totalt)
  • Författare
    LegacyLarsa
    Keymaster

Jag har kört rv 70 alltför många gånger mellan enköping och leksand, så att jag kan den utantill, tänk bara på att det sitter kameraskåp fram till dalälven vid avesta, du åker troligtvis blge – ikea bakarby på 2 timmar med lite bonus hastighet, tänk bara att det kan vara så att det är trafikproblem runt älvsjömässan, då det skall ha varit mycket folk redan på vip-visningen…

/Larsa

Wanderer
      Deltagare

Jo kameraskåpen känner jag till.
        Men det är ytterst få som är aktiva.

Dom aktiva brukar sitta mellan Blge – Hedemora.

Men man får väl ta det lilla lugna med den tunga högerfoten så ska det nog ordna sig 🙂

LegacyLarsa
        Keymaster

Nu är det så att jag har till förfogande 6st fribiljetter till bilsalongen, dessa kan ges bort mot uppvisande av årets medlemskort, dvs betalande medlemmar, biljetterna finns hos mig (nnv stklm), kommer även att jobba vid sickla strand imorgon måndag, når mig på 070 727 31 77

Har varit där både lördag och söndag, det finns mycket fina (consept)bilar och en rekommendation är att ta med kameran, vilket jag inte gjorde, men man ska dit med jobbet på onsdagen så då kommer den med..

/Larsa

Sso
          Deltagare

Besökte Bilsalongen igår söndag. I stort sett nöjd men endera letade jag dåligt eller oxo kör dom med korta visningar. Hittade nämligen inte Ferrari Enzon trots att jag var förbi Ferrarimontern, visade dom den enbart tors-fre eller?
            Andra bilar jag inte såg men som borde varit där enligt pressbilder är Saab 9-X, Skoda Fabia WRC (skulle finnas tors-sön, men dom bytte tydligen till Octavian tidgare) Audi Pikes Peak, STCC-audis m.m. Är det nån som kan tala om ifall jag har dålig syn eller? Ska dit på onsdag igen så jag får väl leta bättre då om dom verkligen finns där nånstans… Annars var det MG XPower SV som imponerade mest på mig, den skulle jag kunna tänka mig som Subbys efterträdare om nått år, att deras monterdamer såg bra ut gjorde ju inte saken sämre heller 😉

/Stefan

Janne248
            Deltagare

Jag var där på Lördag och jag såg då Ferrari Enzon in tryckt i hörnet i Ferrarimontern.

Saab 9-X vet jag inet vad det är, menar du inet 9-3-X? Den fanns i Vicoria hallen. Lika så Audi Pikes Peak.

>Annars var det MG XPower SV som imponerade mest på mig,
              >den skulle jag kunna tänka mig som Subbys efterträdare om nått år, att
              >deras monterdamer såg bra ut gjorde ju inte saken sämre heller 😉

Håller med! MGn var väldigt fin!!

/Janne

SSI Galleri

Sso
              Deltagare

Aha, visste inte ens att det fanns en Victoriahall, men kollade nyss på Stockholmsmässans hemsida o hittade vart den ligger, dock mycket märkligt att den inte finns med på kartan när man klickar på “mässhallarna” på bilsalongens hemsida. Kanske hade ordnat sig om man tagit en mässtidning o letat, men men.. Nåja, tur man ska ner en dag till iaf så man kan reparera missarna.

/Stefan

LegacyLarsa
                Keymaster

4 plåtar har gått nu, 2 kvar skynda,skynda snart tar dom slut!

/Larsa

modulated
                  Deltagare

Jag drar upp till älvsjö idag, så ser ni nån förvirrad
                    mäniska i subaru t-shirt och knasig frisyr så är det
                    nog säkerligen jag.

// Patrick P – trött.

skytiskapilen
                    Deltagare

MG XPower SV, *slurp*!! Så cool…

Kommer att levereras med motorer på 333, 430, 765 och 950hk :o:o Priset för 430-hästarn, huspantsättarmässigt, 95.000 pund. Då måste man ju få minst två MG-damer på köpet:D

/Andreas
                      http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/sarge/Tire_anim.gif
                      – RE 010? You bet! –

modulated
                      Deltagare

Den var trevlig, lixom damerna och den lilla cab’en som mg
                        visade, hade jag fortfarande åkt opel så hade jag nog
                        slagit till på cab’en på en gång (utan att veta vad priset var).

// Patrick P – anser att mg var intressantast på mässan på alla plan 🙂

ailkert
                        Deltagare

ska dit imorgon söndag 13e
                          nån mer som ska dit då??

ADDE.H
                          Deltagare

AKTA ER FÖR BILRÅNARE BARA!

/ADDE

Visar 12 inlägg - 31 till 42 (av 42 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.