SSC Allmänt snack Träffar Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 110 totalt)
  • Författare
    Manu_Sti
    Deltagare

Jag kommer och parkerar… min Clio på stora parkering…

Boki
      Deltagare

Me 2………….. kommer oxo!

Skall bli kul o se lite IMPREZOR racea.

Manuel skall du racea med en Clio 😉 ??

thorlake
        Deltagare

Godeg!

Jag kommer oxå å parkar vartihelvete som helst! 🙂

Manu_Sti
          Deltagare

Nej, jag ska inte racea alls, ska sitta under tältet och äta Arracksbollar… :9

SecretAgentMan
            Deltagare

Om väder, min gamla lekamen och mekandet tillåter så är jag på plats med LillaBlå (och högst förmodligen Madde med).

/J

roadtip85
              Keymaster

Jag kommer!:D
                Och parkerar gärna med klubben oxå!

//Anders!

Manor
                Deltagare

Om väder, min gamla lekamen och mekandet tillåter så är jag på plats med LillaBlå (och högst förmodligen Madde med)./J

Klart du ska dit Jerkan…det ska bli kul och snacka lite bajs :-).

mvh Mats N

SecretAgentMan
                  Deltagare

Givet Mätz – sillfrukost lockar nästan lika mycket som arraksbollar under dagen och gingroggar senare på kvällen. 😀

mackan79
                    Deltagare

Kommer ner till er och vill gärna stå tillsammans med er alla:-)

Ubbe
                      Deltagare

Kul! Vi är på och parkar gärna med klubben som förra året! Räknar med sol som vanlig när det är EDPS på Tullinge!

Blir det karavan dit i år också?

//Ubbe & Lotta – Har semester då! 🙂 🙂 🙂

Manor
                        Deltagare

Kul! Vi är på och parkar gärna med klubben som förra året! Räknar med sol som vanlig när det är EDPS på Tullinge!Blir det karavan dit i år också?//Ubbe & Lotta – Har semester då! 🙂 🙂 🙂

Jag tycker att vi tar en träff på Älvsjöparkeringen tidigt på morgonen för de som vill åka karavan dit. Count me in…

mvh Mats N – som inte hittar själv till Tullinge annars 🙂

Janne248
                          Deltagare

Kul! Vi är på och parkar gärna med klubben som förra året! Räknar med sol som vanlig när det är EDPS på Tullinge!Blir det karavan dit i år också?//Ubbe & Lotta – Har semester då! 🙂 🙂 🙂

Jag tycker att vi tar en träff på Älvsjöparkeringen tidigt på morgonen för de som vill åka karavan dit. Count me in…mvh Mats N – som inte hittar själv till Tullinge annars 🙂

Samma här! Tid? 06:00?

frippe
                            Deltagare

Kommer och parkerar med imprezaligan jag å!

/F

jeppe
                              Deltagare

Jag tycker att vi tar en träff på Älvsjöparkeringen tidigt på morgonen för de som vill åka karavan dit. Count me in…mvh Mats N – som inte hittar själv till Tullinge annars 🙂

Ni som vill träffas innan gör det jag kommer att åka direkt dit
                                med redan kl 06.00 kanske är att ta i
                                ni ska ju orka hela dagen också 😀

Manor
                                Deltagare

Tjohej igen !

Jag läste igenom tråden för fjolårets Tullingeträff och efter 47000 inlägg så kom vi då fram till att träfftiden 06:30 på Älvsjömässan var PERFEKT. Vi siktade då (liksom i år) på att stå vid grindarna i Tullinge 07:00, och redan då hade det kommit en del människor…dock inga längre köer.

Om det blir bra väder så får ni ladda med solkräm…många har ju redan bränt sig i Emmaboda…ehhhm….host.

Mat och dricka finns att köpa där (om än lite dyrt).

Jag bjuder Mr och Miss Clean på köttbullmacka…samt arraksbollar till alla som vill ha (tills lådan är slut).

Kaffe brukar vara en bristvara…så om någon mer än jag tar med en termos så är det säkerligen uppskattat av alla.

Vi håller tummarna för en bra plats och bra väder…det ska bli KUL som f-n ;-).

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 110 totalt)
                                • Ämnet ”Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)” är stängt för nya svar.