SSC Allmänt snack Träffar Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 110 totalt)
  • Författare
    tuniz
    Deltagare

jag kommer om vädert håller i sig:7

Surbarbro
      Deltagare

Trevligt!:)
        Jag hakar på i Älvsjö!

Hemmatrakter.??

Från min ungdom.

Ska kl.13.00 på komfa.
        Men jag vill gärna vara med… åtminstånde några timmar.
        Ses

/ Catrine

Alien…

Får jag något annat att skriva på min bakskylt.TACK!!!!

SoumI
        Deltagare

Jag dycker gärna upp tidigare för att få stå med klubben 😀

Niklas
          Deltagare

Addson: Hur monterar vi då? Kommer du förbi mitt jobb på Södermalm under dagtid eller hem till mig i Vallentuna någon kväll i veckan?

Manor
            Deltagare

Addson: Hur monterar vi då? Kommer du förbi mitt jobb på Södermalm under dagtid eller hem till mig i Vallentuna någon kväll i veckan?

…om det blir någon annan kväll än torsdag så kan även jag titta förbi i Vallentuna (om det blir där ni träffas).

mvh Mats N

Niklas
              Deltagare

Då träffas vi i Vallentuna tycker jag och snackar lite skit. Jag kan vilken kväll som efter 19. Ni bestämmer och kommer hit. Jag kan bjuda på en panna kaffe och lite tilltugg också om ni vill. Men mer om det tar vi via PM…

Nu fortsätter vi snacka om Tullinge.

roadtip85
                Keymaster

Tja!

Kan man komma senare fram på förmiddagen och ändå parkera med klubben?
                  Känns jobbigt att gå upp 05.30 på en lördag, när man gjort det hela veckan!

När slutar det på kvällen sen förresten?

//Anders

Mr Walle
                  Deltagare

klart vi kan ordna det på nått sätt

Manor
                    Deltagare

Tja!Kan man komma senare fram på förmiddagen och ändå parkera med klubben?Känns jobbigt att gå upp 05.30 på en lördag, när man gjort det hela veckan!När slutar det på kvällen sen förresten?//Anders

Tunnbröd…och du ska bo i Åkersberga 😛 :D.

mvh Mats N

Janne248
                      Deltagare

Tja!Kan man komma senare fram på förmiddagen och ändå parkera med klubben?Känns jobbigt att gå upp 05.30 på en lördag, när man gjort det hela veckan!När slutar det på kvällen sen förresten?//Anders

Äh, fegis! :+ :+ :+ 😛 Jag kliver upp kl 03:00, åker 03:45 och är i tid! Är man entusiast så är man! 😀 😀 😀 :7

Slutar 17:00 vad jag kan se på Bilsports hemsida!

Kniven
                        Deltagare

Tjaba!

Jag slutar på jobbet 03.00 fredag natt eller lördag morgon lite beroende på hur man ser det. Då blir det tungt att sätta sig direkt i subban och kuska söderut. Siktar på att åka kring 07.30 från Gävle. Hoppas det finns plats med klubben när man kommer ned.

//Jocke – Ändå entusiast.

syke
                          Blockerad

Har blivit av med jouren på jobbet, så jag kommer förmodligen till Älvsjö. Vad kostar det?

Strat
                            Deltagare

Har blivit av med jouren på jobbet, så jag kommer förmodligen till Älvsjö. Vad kostar det?

På Älvsjö parkering tar jag en tjuga i inträde. Sen tar Bilsport 140:- (tror jag) på Tullinge.

/Claes

mackan79
                              Deltagare

Stiger upp runt 5 tiden på fredagmorgon(som vanligt under veckorna) och jobbar till runt 16,
                                sen är det bara att sätta sig i bilen så snabbt som möjligt för att vara nere i stockholm någon gång under natten.
                                Räknar att komma iväg runt 18 för att vara nere runt 2 tiden.

roadtip85
                                Keymaster

Tunnbröd…och du ska bo i Åkersberga 😛 :D.mvh Mats N

Haha! Ja, men….:P

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 110 totalt)
                                • Ämnet ”Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)” är stängt för nya svar.