SSC Allmänt snack Träffar Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 110 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Räknar att komma iväg runt 18 för att vara nere runt 2 tiden.

Hmm, 8 timmar…varifrån åker du?!

Yonaz
      Deltagare

SMHI säger: 25 grader och strålande sol!

mao SILL-LUNCH på lördag 🙂

Manor
        Deltagare

SMHI säger: 25 grader och strålande sol!mao SILL-LUNCH på lördag 🙂

Fy satan vad gött det ska bli…inte sillen alltså utan sol, värme, Imprezor och andra…hmm…bilmärken :).

Jag, MrClean, MissClean satsar på köttbullsmackor samt arraksbollar.

mvh Mats N

josefn
          Deltagare

Jag kommer oxå ditt grabbar, men jag ska köra på lördag. Så jag får se hur det går.. Det här ser jag fram emot..

Tar med mig STi nycklarna till tullinge på lördag ifall det finns nån som är intresserad av att köpa…

Josef

mackan79
            Deltagare

Räknar att komma iväg runt 18 för att vara nere runt 2 tiden.

Hmm, 8 timmar…varifrån åker du?!

Åker uppifrån Skellefteå!

Är det någon som vet var man kan handtvätta bilen på natten när man kommer ner?
              Gärna nära Älvsjömässan.

Blocken
              Deltagare

På Älvsjö parkering tar jag en tjuga i inträde.

Avslöjad! Det är därför du har rååååååååååååd med allt det där… 😉 :+

KloCCrent! 😀

/Bläck

Thai-Perr

Subarumicke
                Deltagare

Huu många bud blev det,OBS VILKEN TID GÄLLER I ÄLVSJÖ DÅ????

Strat
                  Deltagare

På Älvsjö parkering tar jag en tjuga i inträde.

Avslöjad! Det är därför du har rååååååååååååd med allt det där… 😉 :+KloCCrent! :D/BläckThai-Perr

Hehe, vad trodde du? Jag brukar alltid ta betalt när folk är beredda att betala, typ. Det är så jag byggt min kokare 😉

/Claes

Strat
                    Deltagare

Huu många bud blev det,OBS VILKEN TID GÄLLER I ÄLVSJÖ DÅ????

06:30 åker vi därifrån. Nån får väcka mig då vi kommer fram till Tullinge så att jag inte missar alltihop.

/Claes

Niklas
                      Deltagare

Hur funkar det, måste man vara på Tullinge tidigt och stå parkerad hela dagen om man vill stå med klubben? Funderar på att komma förbi till Tullinge någon timme, hade varit skoj att kunna parkera sidan om de blå…men jag förstår om det inte funkar så. Brukar ju vara publikparkeringen som gäller om du kommer sent.

OzO
                        Deltagare

Hur funkar det, måste man vara på Tullinge tidigt och stå parkerad hela dagen om man vill stå med klubben? Funderar på att komma förbi till Tullinge någon timme, hade varit skoj att kunna parkera sidan om de blå…men jag förstår om det inte funkar så. Brukar ju vara publikparkeringen som gäller om du kommer sent.

Vet inte om du har varit på Tullinge förut men… det är knökfullt mitt på dagen! För att slippa gå 7 mil till entrén bör man vara där tidigt och parkera. Fast det kanske t.o.m. går bussar från ”infartsparkeringarna”?

Vad gäller klubbparkering/utställningsplats så antar jag att det är regionsansvarigas mål att garantera plats åt alla intresserade SSI-medlemmar, men verkligheten är den att gräsplätten tar slut efter ett tag och man kan inte hålla en plats i evighet. Men finns det plats mitt på dagen så finns det. 🙂

Självklart behöver man inte stå en hel dag på klubbparkeringen, men personligen så ogillar jag då man märker att det droppar av folk och det gapar tomt mellan bilarna efter lunch på utställningsplatser. Man har en utställningsplats av en anledning och det är att visa upp något under hela arrangemanget.

/G
                          ___________________________________________________________
                          ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Niklas
                          Deltagare

Ok, då vet jag. Hoppar Tullinge för allas trevnad och så ses vi på ett annat evenemang.

Janne: Du ger mina prylar till Strat så hämtar jag dem hos honom på söndag. Tack för hjälpen med frakten ner till Stockholm!!

OzO
                            Deltagare

…Hoppar Tullinge för allas trevnad…

För allas trevnad hoppas vi att du dyker upp så klart! Jag informerade bara… 🙂

/G
                              ___________________________________________________________
                              ::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

roadtip85
                              Keymaster

Mats, när åker du från åkersberga på morgonen? Så kan vi samåka!
                                Jag bor i centrum, men skulle ju kunna vänta vid rondellen efter tunneln eller nåt…

//Anders – Kommer gå upp tidigt iaf!;)

Manor
                                Deltagare

Mats, när åker du från åkersberga på morgonen? Så kan vi samåka!Jag bor i centrum, men skulle ju kunna vänta vid rondellen efter tunneln eller nåt…//Anders – Kommer gå upp tidigt iaf!;)

Jag sticker cirka 05:45 från Favvan (typ)…det tar väl cirka 5 minuter till rondellen. Om vi missar varandra = jag åker tidigare, eller du försover dig ;)…så ses vi vid mässan. Ok?

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 110 totalt)
                                • Ämnet ”Stockholmsträff 1/7 (En dag på Strippen Tullinge)” är stängt för nya svar.