SSC Allmänt snack Träffar Stockholmsträff Söndag 10/10 kl 13.00

Visar 5 inlägg - 46 till 50 (av 50 totalt)
  • Författare
    hall0n
    Deltagare

Självklart på banorna, där håller jag dock mig till skylinen istället 🙂

Markus
      Deltagare

Hmm det är väl alltid lungt och avslappnat tror det var C:a 20 bilar och Arne var inte nyinflyttad 🙂

Jag har mest sett fest och en massa ölande med Imprezaklubben men det tar sig 😉

Nej Arne har varit med förr 🙂

parvus
        Deltagare

Inga bilder? 🙂

Calle
          Deltagare

Hmm det är väl alltid lungt och avslappnat tror det var C:a 20 bilar och Arne var inte nyinflyttad 🙂

Sen såg man silverpilen med något konstigt kjolpaket, och Cristians gamla (Svarten) den hade vist taskiga belägg Huu hoppas inte resten av bilen servas lika illa bara?

What? 20 bilar, måste slutit upp senare..?
            Haha 😉 Om det ända var taskiga belägg, oket slog ihop fullt och låste sig mot skivan.
            Resultatet blev= knappt tillstymmelse till belägg, paj skiva samt ett ok som behöver en trevlig renovering 🙂
            Tar jag hand om bilen elr ej? för någon som haft körkort i 3,5år så kan det ju inte vara möjligt :O

Erok
            Deltagare

What? 20 bilar, måste slutit upp senare..?
              Haha 😉 Om det ända var taskiga belägg, oket slog ihop fullt och låste sig mot skivan.
              Resultatet blev= knappt tillstymmelse till belägg, paj skiva samt ett ok som behöver en trevlig renovering 🙂
              Tar jag hand om bilen elr ej? för någon som haft körkort i 3,5år så kan det ju inte vara möjligt :O

Och råga på allt så fick jag gå från huddinge till skogås men det va det värt, fick ju åka finbil igen nu när min vart på verksta ett tag 😉

Visar 5 inlägg - 46 till 50 (av 50 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.