› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Stöld !!!!
- Detta ämne har 4 svar, 820 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år, 8 månader sedan av
Plogen.
-
FörfattareInlägg
-
27 mars, 2003 kl. 16:54 #6682
SubaruRobban
DeltagareTjena !! Ville bara skriva av mig lite,,,,,
har nyligen upptäckt att min mobiltelefon blivit stulen på min
arbetsplats, jobbar på Green Cargo, o vi har ca 50 personer på mitt
skift som e inhyrda samt våran egen personal, jag lägger min telefon
vid min dator o sen glömmer jag bort den o går ut o röker , när jag sen kommer
tillbaks så ska ni ju inte tro att telefonen är kvar…..Jag blir
sååå jäääävla förbannad på att folk inte kan skilja på mitt o ditt,..
Jag testade o ringa till telefonen men den var avstängd…jag skiter i själva telefonen som bara var en nokia 8210, men jag har över 150 nr som jag inte direkt kommer ihåg ihuvet….
Óm jag skulle sätta mig på bordet o skita så skulle det inte förvåna mig
ett dugg om nån tagit (korven) från bordet….faaan jag e redo o explodera när som helst……några förslag hur jag kan få bukt med min ilska ???? man vill ju inte gå o lusa alla på sitt jobb heller / RObban utan telefon :(:(27 mars, 2003 kl. 17:16 #81172Wanderer
DeltagareRing Telia så att dom får spärra den så när dom slår på telefonen så funkar den inte mer … Då har dom ingen nytta av den iallafall …
27 mars, 2003 kl. 17:17 #81171Zacca
DeltagareFyfan……..
Sätt upp en dold kamera. Webbkamerorna är ju billiga nu. köp en med rörelsedetaktor. Lägg sedan plånboken/telefonen på bordet och vänta. När du sedan vet vem det är så åker du och några av dina elakaste polare och hälsar på honom.
zacca
28 mars, 2003 kl. 07:55 #81173Niklas
DeltagareGå till chefen. Lovar dig att mobilen dyker upp fort som fan om han/hon hotar med att polisanmäla händelsen och avskeda personen OM den inte dyker upp.
En kollega berättade när han jobbade på ett annat ställe försvann hårddiskar. Chefen hotade med att polisanmäla händelsen om de inte låg på hans bord dagen därpå. När han kom nästa dag låg de där fint och prydligt. Anonym inlämning självklart, annars vågar ingen lämna in grejorna.
Dock trist för dig… 🙁
http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Regionsansvarig: Göteborg
29 mars, 2003 kl. 20:23 #81170Plogen
Deltagarejag lägger min telefon
>vid min dator o sen glömmer jag bort den o går ut o röker , när jagDu lovade ju tjejen att du skulle sluta röka om du köpte bilen, skäms 🙂
Tråkigt med nallen, tur att det inte va bilen….
/Plogen
Det man inte har i brallan har man i garaget 😀
________________________________Subaru Impreza ”Plogen edition”
Porsche 911 Turbo
________________________________ -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.