SSC Annonser Säljes – Delar Stolsunderreden

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    badlynx
    Deltagare

Tack ozo för din länk:-)

Kom på att jag har ju 2 st svart sparco evo med tillhörande underreden till imprezan liggandes. fast montering i längd.

Kan sälja underreden för sig och ev stolar .

Kom med förslag. Allt är nytt. Kan även fås om man köper min bil men då blir det lite dyrare dock.

MVH Jocke

badlynx
      Deltagare

En stol kommer jag att ha kvar till rallybilen.

Undereden med tillhörande OMP fästen 1000:- styck
        (bara att lossa de 4 orginal bultarna och använda till det nya underredena.)

Sparcostol Evo svart = 2750:-

Då vet du

MVH Jocke

SecretAgentMan
        Deltagare

Läs dina PM Jocke! 😀

/J

badlynx
          Deltagare

Har gjort, har ringt.

Rally rally. Jocke

jraberg
            Deltagare

försökte ringa dig tidigare idag..
              Som jag trodde när vi språkades så är evo i det minsta laget för min rumpa.. däremot fästena är intressanta.Du råkar inte ha ngn bild på dem?

du har ju mitt nummer, ring så kan vi språkas mer, eller så hinner jag ringa dej först.
              -JR snart klar för mantorp -05

badlynx
              Deltagare

Jag hr ju inga bilder tyvärr och inte har nån kamera heller.

Jag köpte dem av en firma PSR Racing som tog hem ´från Tyskland. Kostade 2000:- för två stycken.

Man fäster helt enkelt det med de fyra orginalbultarna och då för man en ”ram” med hål på sidorna för tex tornen eller vad man använder, jag har ju OMP torn och de få du med om du vill. Det blir skitsnyggt. Allt är svart lackat (*inte av mig men de är så från början).

hoppas det hjälpte lite. Du får rubbet för 1500:-

MVH JOCKe

jraberg
                Deltagare

hejsan, velpelle här!

Jag inväntar besked om en svetsare kan ordna till det för mig i helgen. Om han inte har tid så dyker jag upp där du bor (ringer innan) och tittar på fästet, då jag ändå ska till köping på fredag eftermiddag för ett litet besök hos sellholms.

-JR

badlynx
                  Deltagare

Gör det . du är välkommen.

MVH Jocke

jraberg
                    Deltagare

Bah! det passade finfint och ser mkt bra ut. Men för förare Över 1.90 och som siktar på att kunna ha hjälm på sig så får ni hitta på nåt annat eller modda detta fästet med vinkelslip, det passade inte mig iaf.
                      edit.jäkligt synd..för fint var det..

Däremot så har denna mkt trevliga säljare även en sparco ratt med tillhörande impreza nav till salu..

För din info BadL… vill inte jaga bort ev. köpare bara tala om vad vi kom fram till efter lite svett och tårar(mest tårar från min sida faktiskt)
                      Gör en tråd med ratt o nav åxå så blir det lättare att hitta..

mvh
                      jr fortfarande på jakt efter stolsfäste eller svetsare/plåtbockare i sthlms området gärna

Niklas
                      Deltagare

Jag har redan tjingat ratten och navet. 😛

badlynx
                        Deltagare

Ingen fara. Det är som det är. Som sagt för lite längre folk är det nog inge vidare men är man max 1.80 då är det kanon. Synd att du fick åka i onödan och att du beställt ratt mm. Jag och mina grannar blev fulla och fina senare på kvällen.

Fattar inte att det skall vara så svårsålt med imprezan.

MVH Jocke

Manor
                          Deltagare

Tjenare Jocke !

Vad hade du tänkt dig för pris på stolarna och underredena?

mvh Mats N

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.