Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
  • Författare
    Boxer_McBobbins
    Deltagare

Angående “heltäckande klädsel”, behöver man ha en huva eller kan halsen vara otäckt?

-L-
      Deltagare

Angående “heltäckande klädsel”, behöver man ha en huva eller kan halsen vara otäckt?

Syftar till byxor och långärmat.

Skor som sitter fast, långärmad tröja, byxor, handskar och hjälm. Alltid utöver detta är frivilligt.

-L-
        Deltagare

Finns det intresse för prestandamätning kan jag plocka med en racelogic gps. Behöver då göras utrymme för acceleration och bromssträcka på banan.

tommy m
          Deltagare

får min fru köra på mitt medlemsnummer eller?
            hon tecknar egen försäkring

Andersson
            Deltagare

Blir det grillat vildsvin på lördagkvällen och päronkonjak? 😉

SPiKE
              Deltagare

får min fru köra på mitt medlemsnummer eller?
                hon tecknar egen försäkring

Körningen är tänkt till medlemmar så det är ju ett ypperligt tillfälle att din fru får ett eget medlemsnummer 🙂

Janne248
                Deltagare

34 anmälda! Inte helt illa!

Adelante
                  Deltagare

“Inneha en giltlig personlig SMA-försäkring”

Är det den man köper på SMA’s hemsida för 150 riksdaler? Blir första banträffen för mig, så därför kanske dum fråga 😀

Fredsson
                    Deltagare

“Inneha en giltlig personlig SMA-försäkring”

Är det den man köper på SMA’s hemsida för 150 riksdaler? Blir första banträffen för mig, så därför kanske dum fråga 😀

Stämmer bra det, finns 1 dags licens att köpa eller köra hela testet o ta en års licens 🙂

Bubben
                      Deltagare

Hej! Jag skulle vilja delta. Jag betalade min medlemsavgift förra hösten, men vet inte om mitt medlemskap gått ut? Ligger jag kvar i registret även fast jag inte betalat? Vart betalar jag isåfall in?

challe
                        Deltagare

Va har du för medlemsnummer?
                          Ge mig det så ska jag kolla medlemsregistret

Om du betalade mellan den 1 okt och 31 dec förra året så är du aktiv medlem.

Här kan du läsa om hur du går tillväga för att betala medlemsavgiften

Bubben
                          Deltagare

Va har du för medlemsnummer?
                            Ge mig det så ska jag kolla medlemsregistret

Om du betalade mellan den 1 okt och 31 dec förra året så är du aktiv medlem.

Här kan du läsa om hur du går tillväga för att betala medlemsavgiften

Jag hittar inte informationen i min mailkorrespondens att jag varit medlem förut, så jag tar och anmäler mig och betalar in direkt istället. Hinner jag få mitt medlemesnummer och anmäla mig på “anmälningssidan” i tid?

kamikaze
                            Deltagare

Om du har ansökt och blivit godkänd medlem en gång i tiden så är det inte så bra att ansöka en gång till då finns du helt plötsligt två gånger.

Vad heter du i för och efternamn så ska jag söka upp dig i medlemsregistret ?

Bubben
                              Deltagare

Marcus Tjernström

Är inte säker på att jag betalade in förra hösten när jag tänker efter. Har redan betalat in nu. Men kolla och ta bort mig “en av mig” om jag redan är inlagd. Ber om ursäkt för strulet.

/marcus

Surbarbro
                                Deltagare

Jag fick en fråga om vi vill ha lunch på Björkvik Ring.
                                  Det som erbjuds är Viltkebab ( från egna ägor) sallad, sås i pitabröd 80:-
                                  Dricka 20:-.
                                  Han kan även fixa till måndagen, men hade inte funderat på vilken mat.
                                  Jag lägger upp en tråd, så att jag får lite koll. Vet att det är lite kort varsel men jag måste ju veta vad jag ska svara.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.