Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
  • Författare
    Koffe
    Keymaster

Varför är så få intresserade av lunch på måndagen? Tänkte folk dra hemåt redan innan lunch eller finns det andra lunchplaner?

Janne248
      Deltagare

Undrar samma som Koffe.

Bubu
        Deltagare

Jag undrar en annan sak. Om jag inte miss fel, var det någon förra året som har tagit med en mätare för att kunna mäta 0-100 km/h acceleration.
          Skulle någon kunna ta med en sådan mätare? 🙂

Adelante
          Deltagare

Varför är så få intresserade av lunch på måndagen? Tänkte folk dra hemåt redan innan lunch eller finns det andra lunchplaner?

Jag har tyvärr bara möjlighet att vara med på Söndagen så där är svaret för min del iaf 🙂

roadtip85
            Keymaster

Folk kanske är sugna på annat på Måndagen.. Pizza eller nåt.. Vem vet.. 🙂

challe
              Deltagare

.. Pizza eller nåt.. Vem vet.. 🙂

*host* en BF pizza kanske…:D:D

Kul att så många verkar komma, och dessutom ser det ju ut som vi kommer vi ett härligt gäng som ska äta middag ihop på söndagskvällen d—0.o—b

FiddeFuling
                Keymaster

nu är man sjukt taggad!! Oljebyte idag en skall allt vara klart för att köras sönder 😛 peppar peppar, de skall nog hålla.

oh.. om man lyckats att supa bort 2016 års medlems kort.. är man rökt då? :S

\\Felix

roadtip85
                  Keymaster

nu är man sjukt taggad!! Oljebyte idag en skall allt vara klart för att köras sönder 😛 peppar peppar, de skall nog hålla.

oh.. om man lyckats att supa bort 2016 års medlems kort.. är man rökt då? :S

\\Felix

Tror nog att det löser sig ändå! 🙂

johan_gt
                    Deltagare

Ska bli riktigt trevligt detta. Jag som är ny på detta, vad behöver jag ha med?

Täcke och kudde finns på hemmet?
                      Bilen samt däck ska jag försöka komma ihåg 😉

Koffe
                      Keymaster

Täcke och kudde finns, ta med sängkläder (vill jag minnas :))
                        Heltäckande kläder (ej syntet) + hjälm till körningen.
                        Civil högtidsdräkt (alt. jeans och t-shirt) till kvällen
                        Öl
                        Däck
                        Domkraft
                        Ev. nån skruvmejsel + silvertejp om nåt går sönder

Är väl typ allt 🙂

//Koffe

kamikaze
                        Deltagare

Blir det sol och varmt så är solkräm och vatten ett hett tips, jag brukar frysa ner en stor PET flaska så klarar man sig en hel dag. Även något att snaska på brukar va gött.

Janne248
                          Deltagare

Är priset för middagen fastställt? Eller fortfarande ca 290 pix?
                            Kan vara bra att vet hur mycket man skall ta med då vi är ute i skogen hela tiden!

Koffe
                            Keymaster

Tog hon inte kort sist?
                              Har för mig att man betalade allt på ett bräde vid utcheckning förra gången, men mitt minne kan spela mig ett spratt 🙂

Åker vi iväg och käkar nåt på torsdag kväll eller tänkte folk tända grillen?

//K

roadtip85
                              Keymaster

Pratade med dom nu.
                                Det är 290 kr för maten. Dom tar inte kort, men Swish går bra!

Andersson
                                Deltagare

Tog hon inte kort sist?
                                  Har för mig att man betalade allt på ett bräde vid utcheckning förra gången, men mitt minne kan spela mig ett spratt 🙂

Åker vi iväg och käkar nåt på torsdag kväll eller tänkte folk tända grillen?

//K

Torsdag? Nej men lördag kväll hade jag tänkt det

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.