SSC Allmänt snack Träffar Storträff i Öst

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Yonaz lägenhet verkar var min kryptonite kanske bäst jag undviker det för hans skulleIaf så är jag med till Rally om jag är välkommen!

Klart du är välkommen och ska vara med.

holmster
      Deltagare

Klasagasa: tar du me dig mamma? 😀 😛

Nikke McRae
        Deltagare

Spike: Har du fått någon ny info, upplägg, tider, etc?

Klasagasa
          Deltagare

Det där är ett gammalt skämt…x(

//Klas som fortfarande hoppas att ingen minns min kära mor

SPiKE
            Deltagare

Spike: Har du fått någon ny info, upplägg, tider, etc?

Jag har inte hört ett ljud ifrån IM. Hoppas på bättre info efter helgen.

SPiKE
              Deltagare

Nu har det kommit mer.

IM har köpt all reklamplats på Mantorp travet och sett till att vi fått 25 bilparkeringar inne på området, så det skulle vara kul om vi får ihop det antalet iaf på Lördagen.
                Och dom vill att SSI letar fram en bil av varje modell: -99/-00, -01/-02,-03/-05 och -06/-07 i så standard skick som möjligt (helst inte kombi).
                Dessa 4 bilar skall få åka karavan på sprinten inne på mantorp travbanan för att visa upp dom olika faceliften (och näe, inget tokgasa 😉 ) Vilka har bilar att visa upp?

För att det ska bli lite smidigt så är det bra om vi kommer i samlad trupp och åker in på området tillsammans.

Samling Biltema parkeringen Fredag kl 17:00
                Lördag samma ställe kl 08:00

Kom igen nu och häng med på lite skoj motorsport när det är som bäst!

Klasagasa
                Deltagare

Jag är Klas Klas Klas eller va hetere, Klar Klar Klar ska det vara!
                  Fredag Ja!
                  Lördag Nja!
                  Med reservation för ändring då Klasagasa jobbar tills sena eftermiddagen.

//Klas

SPiKE
                  Deltagare

Härligt Klasagasa

Nikke McRae
                    Deltagare

Fredagen är jag klar! Då åker de två gånger på travbanan.
                      På lördagen måste jag ut i skogen o titta.

Jag har en 00a, men om den är i orginalskick har jag svårt o säga. 😛 Men jag åker gärna i karavan. (Ljusbox på) 🙂

Kommer vi ”ställa ut bilarna” där folket går förbi, eller är det bara parkering?

Klockan 18 startar första tävlingsbil på Travbanan, borde vi inte vara där i lite mer god tid? T.ex. 16:30?

SPiKE
                      Deltagare

Jag har en 00a, men om den är i orginalskick har jag svårt o säga. 😛 Men jag åker gärna i karavan. (Ljusbox på) :-)Kommer vi ”ställa ut bilarna” där folket går förbi, eller är det bara parkering?Klockan 18 startar första tävlingsbil på Travbanan, borde vi inte vara där i lite mer god tid? T.ex. 16:30?

Hehe din är väl inte riktigt original från rullarna 😀

Vi kommer ”ställa ut bilarna” ja.

16:30 låter ok för mig men har ”alla” andra möjlighet att komma ifrån jobbet till dess?

Klasagasa
                        Deltagare

När du har citationstecken runt alla menar du då ”alla” som i ”alla” i hela världen eller ”alla” som kommer på rallyt?
                          Det är inte lätt att veta… }(
                          Jag kan tidigare på fredagen.
                          Hej hopp i höstlöven!

//Klas

Snowman
                          Deltagare

Wohoo! Lite wally äntligen 🙂

Fast på fredagen blir det lite svårt, för jag vet att t.ex en kille jag känner litegrann på vårt kontor i Luton, UK inte kunde sluta förrän c:a 17:05 SOM TIDIGAST, så då går det ju inte… 🙁 Sen har jag inte hört med de övriga 5672894639 människorna i världen, men det tänkte jag att Kla(R)s kunde göra :*

Men på lördagen är jag KNAS KNAS KNAS! Eller, vänta… Ja, ni vet! 😛

PS. Om IM vill ha en -00 som SER original ut förutom stänkisar o några m.m. sänkning så är jag på oxå, för mitt avgassystem är väl original va? Har för mig man kunde välja 4,5″ utblås på den modellen :9

/Markus

SPiKE
                            Deltagare

När du har citationstecken runt alla menar du då ”alla” som i ”alla” i hela världen eller ”alla” som kommer på rallyt?Det är inte lätt att veta… }( Jag kan tidigare på fredagen.Hej hopp i höstlöven!//Klas

Haha jag menade ”alla” som i ”alla” som visat intresse i tråden :D.

Härligt Snowman, om vi stoppar en dunkudde i slutwört på din GT så den ju nästan helt standard är :+
                              Om du har ont om tid så kom när du kommer så att säga 🙂

Nikke McRae
                              Deltagare

Hehe din är väl inte riktigt original från rullarna 😀 Vi kommer ”ställa ut bilarna” ja.16:30 låter ok för mig men har ”alla” andra möjlighet att komma ifrån jobbet till dess?

Man får ju offra lite komptid nu när det är Storträff i Öst på gång! 😀
                                Fredageftermiddagar brukar det titt som tätt bli folktomt på de flesta arbetsplatser ju, iallfall där jag jobbat. 😉
                                Vi måste ju hinna mingla lite innan wallybilarna börnar loss inne på travbanan.

Kommer det inget folk från grannregioner? Vi måste ju få ihop 25 bilar nu ju och alla årmodeller till karavanen.
                                Annars får vi göra det till en ”reklam-för-SSI-region-öst”-karavan på travbanan!! :7

SPiKE
                                Deltagare

Jag håller med till 100% Nikke 🙂

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.