SSC Allmänt snack Träffar Storträff i Öst

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
  • Författare
    Klasagasa
    Deltagare

Jag håller med till 100% Nikke 🙂

Och jag håller med till 135%, tror jag allafall…

//Klas – som tycker att Brick i The Ancorman är så kul att han slår allt
      ”- I love lamp…”
      ”Do you even know what love is?”
      ”-I love carpet???”

Yonaz
      Deltagare

Detta måste NI* bara åka på gubbar & gummor!

* Åker till USA typ nyss 😀

storfiskarn
        Deltagare

Får man komma även om man har en kombi? Eller har IM glömt att dom gjort sånna,dom skäms alltså? Jag tycker inte att den är så ful om man tänker bort på-bygget där bak? Kommer ändå,får se om dom släpper in mig? x(

SPiKE
          Deltagare

Klart du ska komma med kombin, det var i karavanen som det helst inte skulle vara stationsvagn 🙂
            Då syns vi vid Biltema halv fem Storfiskarn?

Yonaz
            Deltagare

Kor sa det ryker! Jag skulle laddad sate pa grusvagen 🙂

Jag sander er en halsning fran New York och undrar vem som ska spinna ringar nar jag ar borta?

Klasagasa
              Deltagare

Först och främst så undrar jag varför det bara är vissa inlägg som saknar prickarna över å, ä, ö Yonaz? Ville du försöka få fram att du är i USA eller var det bara ett taffligt försök till att få kompisar…? 😉

Tyvärr så måste jag nyttja mitt Veto och fastställa att kärran och ägaren stannar hemma både fredag och lördag.
                Anledningen? Jo jag ska resa bort, till ett annat land, ganska långt bort härifrån faktiskt. Kommer att vara borta ett tag…
                Skämt åsido.
                Jag kommer inte på fredag eller lördag såtillvida inte det erbjuds ”-one hundred billion in cash”
                tack och hej!

//Klas

Nikke McRae
                Deltagare

Tråkigt att du inte kommer.

Hoppas det dyker upp lite fler än som skrivit här i tråden, för just nu ser det inte ut o vara rusning till de 25 tilldelade platserna.

Kom igen, vi är inbjudna av Subaru, Vip-platser o rally SM! Kan de bli bättre (förrutom när man får köra)?! 🙂
                  Vi måste även hjälpa Subaru med: ”INGEN ska ha varit där utan att veta vad för bil Subaru är.” 😉

BILTEMA Linköping 16:30 sharp, Be there. 🙂

storfiskarn
                  Deltagare

Blir vi bara fyra? har jag räknat helt fel då hoppas jag? vi skulle ju vara 25! det blir ju inte ens 25 hjul?:-(

Nikke McRae
                    Deltagare

516 gånger har denna tråden blivit läst. Hoppas det kommer fler som inte skrivit något här.

Kommer mr. Block med eller utan kokare månne?

Yonaz
                      Deltagare

Först och främst så undrar jag varför det bara är vissa inlägg som saknar prickarna över å, ä, ö Yonaz? Ville du försöka få fram att du är i USA eller var det bara ett taffligt försök till att få kompisar…? 😉 Tyvärr så måste jag nyttja mitt Veto och fastställa att kärran och ägaren stannar hemma både fredag och lördag.Anledningen? Jo jag ska resa bort, till ett annat land, ganska långt bort härifrån faktiskt. Kommer att vara borta ett tag…Skämt åsido.Jag kommer inte på fredag eller lördag såtillvida inte det erbjuds ”-one hundred billion in cash”tack och hej!//Klas

Jag sitter i en husvagn nere vid Pinnarps camping och gommer mig 🙂

Fan er som sitter hemma utan giltigt skal under denna traff. Ska ni delta pa en regionstraff sa ar det denna. Kommer Stockholmsganget, Jonkopingsganget och Goteborgarna?

/ J – just nu i Orlando…

555_STI
                        Deltagare

Jag kommer imorgon!

Orlando låter roligare än Linköping just nu.. finns de skrikande barn i Orlando? 🙂

SPiKE
                          Deltagare

Im ringde just och frågade hur många vi blir,
                            – tja fyra sa jag
                            – Ok, men ni vill väl vara med på lite aktiviteter och middag ikväll? Jo du föresten har du någon databox till sti 05? Ramona behöver en.
                            He he jag tror det blir riktigt kul aktivitet ikväll 😀
                            Vi syns snart grabbar.

/H – surfar på mobilen

555_STI
                            Deltagare

DMN.. yepp jag isf kommer ikväll också 🙂

Men Imprezan är fett nerplockat för att försöka få till nya delar. Det känns som en väldigt slö slut till år för oss.

Får man kommer på MC/Volvo istället eller finns de nån snäll som erbjuda fin-skjuts i Subaru?

555_STI
                              Deltagare

Tack IM för en supertrevlig kväll och till sällskap från SSI 😀 Synd att vi var inte fler bara 🙁

Yngsta medlem i SSI Öst festade rätt hårt 🙂 han ser lite sliten ut på bilden. Jag hoppas att jag kan lär upp honom att älska blått och gult.. men bara när det gäller Subaru. med Fotboll gäller vit och röd.. ENGERRRRLAND!! 🙂

http://www.no-justice.org.uk/SSI/IMG_1223_SML.JPG

tendency
                                Deltagare

Baiz. Hade tänkt åka på raggarbilsutställning idag, varit laddad som fan.. men vädret tillät inte såklart. Hade man vetat det, så hade jag nog slutit upp till detta!

Fick ni ihop bilar till karavanen?
                                  Bilder?

Impreza GT sedan 1999

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.