Tänkte mig vad kul det skulle vara att alla vi träffades en dag i Stockholm, se och prata om bilarna vi har 🙂 mm o sen äta lite……Typ lördagen den 1/7, i Kungens Kurva på parkeringen utanför El-Giganten kl 1800 🙂 O så har vi två olika mat alternativ, McDonalds eller Grekisk Kolgrill o Pizza. Runt hörnet avstånd ;-)Som sagt, jag tycker att detta skulle vara jätte trevligt 🙂 Vad tycks?????? 🙂 🙂 🙂 :9 :9 😀 😀 🙂
Hej !
Den 1/7 lär det väl ändå bli träff. Det är väl då dags för årets Bilsport på Tullinge, där SSi ska försvara titeln som ”bästa deltagande klubb”. Vi brukar träffas ett gäng tidigt på parkering till Älvsjö-mässan för att i karavan åka till Tullinge.
Denna träff brukar vara en av årets höjdpunkter, tycker jag.
mvh Mats N – som antar att mer information om detta kommer…
Jävlar i min låda! Nej, jävlar i SGMs växellåda måste det vara, skriva inlägg 04.21, någon, måla en legacy vit med röda kors o kör agenten till ett vilohem omedelbums!
…hahaha….05 om jag får be…klockan går snett på forumet. 😀
Det var faktiskt en låda som spökade, norpade en axel ur din låda, som skall transplanteras in i en tröttare likadan, och jag skall pressa lite på världens bästa bilverkstad senare idag – lite tidsoptimering helt enkelt.. 😉 😀
Bra att ni åker till Tullinge istället, känns meningslöst att klubben har två träffar i samma region/stad samma dag. Vi låser denna tråden och hänvisar till Tullinge-tråden istället: