SSC Allmänt snack Träffar Storträff i Stockholm 1/7?

• Detta ämne har 12 svar, 1,068 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Boki.
Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
  • Författare
    Boki
    Deltagare

Tänkte mig vad kul det skulle vara att alla vi träffades en dag i Stockholm, se och prata om bilarna vi har 🙂 mm o sen äta lite……

Typ lördagen den 1/7, i Kungens Kurva på parkeringen utanför El-Giganten kl 1800 🙂

O så har vi två olika mat alternativ, McDonalds eller Grekisk Kolgrill o Pizza. Runt hörnet avstånd 😉

Som sagt, jag tycker att detta skulle vara jätte trevligt 🙂

Vad tycks?????? 🙂 🙂 🙂 :9 :9 😀 😀 🙂

Manor
      Deltagare

Tänkte mig vad kul det skulle vara att alla vi träffades en dag i Stockholm, se och prata om bilarna vi har 🙂 mm o sen äta lite……Typ lördagen den 1/7, i Kungens Kurva på parkeringen utanför El-Giganten kl 1800 🙂 O så har vi två olika mat alternativ, McDonalds eller Grekisk Kolgrill o Pizza. Runt hörnet avstånd ;-)Som sagt, jag tycker att detta skulle vara jätte trevligt 🙂 Vad tycks?????? 🙂 🙂 🙂 :9 :9 😀 😀 🙂

Hej !

Den 1/7 lär det väl ändå bli träff. Det är väl då dags för årets Bilsport på Tullinge, där SSi ska försvara titeln som ”bästa deltagande klubb”. Vi brukar träffas ett gäng tidigt på parkering till Älvsjö-mässan för att i karavan åka till Tullinge.

Denna träff brukar vara en av årets höjdpunkter, tycker jag.

mvh Mats N – som antar att mer information om detta kommer…

Surbarbro
        Deltagare

Bra inisiativ!

Synd att det kolliderar med ett annat möte.

Du kanske kan skjuta på det någon dag.

Kan jag är jag på!

/ Catrine

syke
          Blockerad

Dags att värma upp ugnen och ta på sig förklädet då..

Boki
            Deltagare

Söndag den 25/6?? 🙂 🙂 Klockan 1800?? 🙂

Surbarbro
              Deltagare

Måste kolla!

/Catrine

Boki
                Deltagare

🙁

Boki
                  Deltagare

🙁

🙁 🙁 🙁 ingen som vill träffas o babbla lite ??

SecretAgentMan
                    Deltagare

Men du….vi träffas och babblar utav bara tusan på Tullinge hela dagen den 1/7 – ett stenkast från kungens kurva, kom dit vettja! 🙂

/J

Adam K
                      Deltagare

Jävlar i min låda! Nej, jävlar i SGMs växellåda måste det vara, skriva inlägg 04.21, någon, måla en legacy vit med röda kors o kör agenten till ett vilohem omedelbums!

:+ 😛 :+

SecretAgentMan
                        Deltagare

…hahaha….05 om jag får be…klockan går snett på forumet. 😀

Det var faktiskt en låda som spökade, norpade en axel ur din låda, som skall transplanteras in i en tröttare likadan, och jag skall pressa lite på världens bästa bilverkstad senare idag – lite tidsoptimering helt enkelt.. 😉 😀

/OT

/J

Boki
                          Deltagare

Men du….vi träffas och babblar utav bara tusan på Tullinge hela dagen den 1/7 – ett stenkast från kungens kurva, kom dit vettja! :)/J

Okey!! 🙂 🙂 ses där 🙂

Niklas
                            Deltagare

Bra att ni åker till Tullinge istället, känns meningslöst att klubben har två träffar i samma region/stad samma dag. Vi låser denna tråden och hänvisar till Tullinge-tråden istället:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=14626&mesg_id=14626&page=

Visar 13 inlägg - 1 till 13 (av 13 totalt)
                            • Ämnet ”Storträff i Stockholm 1/7?” är stängt för nya svar.