› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Story of my life, och historian om nya imprezan osv…
- Detta ämne har 21 svar, 1,752 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 10 månader sedan av
moken.
-
FörfattareInlägg
-
1 mars, 2005 kl. 19:41 #94680
Groover
Deltagare3 små grisar kanske :D:D:D
//Zeke Varg
…och sen levde de lyckliga i alla sina dagar.
1 mars, 2005 kl. 20:21 #94674moken
DeltagareConvoy, enkelt.
Jag kommer åkande inåt stan igen, och upp ur diket på min vänster kommer vildsvinet.
Jag kör ca 70km och vakar eftersom jag vet att det är en hel del djur ute, och plötsligt som sagt så ser jag honom kanske 20meter framför.
Hinner inte mer än trampa på bromsen o styra lite så dunsar det till och han springer vidare.
Han kom alltså i vinkel mot min bil så att säga, så jag tog troligen hans huvud med front/skärm och av kraften slungades han runt och bredsidade in dörrarna.Det är vad jag tror iallafall eftersom allt gick så fort.
Tjejen min hörde bara en dunk, hon såg inte ens svinet.Dom är snabba dom jävlarna 🙁
2 mars, 2005 kl. 17:49 #94679convoy
DeltagareHelt otroligt att det inte studsar undan efter att du tatt det med bilens främre hörn. Rätt otroligt också att fronten klarar sig så bra men att det ”skallar in” två så rejäla och spetsiga bucklor runt b-stolpen…
Av smutsen på bilens sida att döma (elle snarar avsaknaden av smuts på vissa ställen) så måste svinet gnidigt sig mot den strimma där bilen ser rentorkad ut.
/M
2 mars, 2005 kl. 18:05 #94675moken
Deltagare>Helt otroligt att det inte studsar undan efter att du tatt
>det med bilens främre hörn. Rätt otroligt också att fronten
>klarar sig så bra men att det ”skallar in” två så rejäla och
>spetsiga bucklor runt b-stolpen…
>
>Av smutsen på bilens sida att döma (elle snarar avsaknaden av
>smuts på vissa ställen) så måste svinet gnidigt sig mot den
>strimma där bilen ser rentorkad ut.
>
>/MJag tror inte att han skallat dörrarna utan bredsidat med kroppen…
Att det är runt B stolpen är nog för b stolpen är väldigt hård, och inte dörrarna, så han fick nog ont av b stolpen*hoppas iallafall*Men som sagt, allt gick väldigt fort, såg ett vildsvin komma upp i rammningskurs, han bara flytta foten till bromsen och styra lite, sen small det…
Gjorde som man eg. inte ska göra, styrde framför han, å andra sidan hade jag nog frontat han om jag styrt åt andra hållet så…Undrar bara vad bilen bakom tänkte när ett vildsvin dansade mitt i vägen nån sekund…
När jag stannade så stannade inte han iallafall, nästan lite taskigt…2 mars, 2005 kl. 20:27 #94677Vectorm12
DeltagareFan vad trist för dig. Hoppas allt löser sig för dig i alla fall.
22 mars, 2005 kl. 20:29 #94663SecretAgentMan
Deltagare…umm…jag kan inte hålla mig…Aftonbladet bjuder på öppet mål här.. 😀
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,620961,00.html
Ehrm…det lär nästan ha varit en avlägsen släkting med tanke på skadorna. 😀
/J
23 mars, 2005 kl. 12:17 #94676moken
Deltagare>…umm…jag kan inte hålla mig…Aftonbladet bjuder på öppet
>mål här.. 😀
>
>http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,620961,00.html
>
>Ehrm…det lär nästan ha varit en avlägsen släkting med tanke
>på skadorna. 😀
>
>/JHehe, ja den där fick man på mailen igår av mina snälla arbetskamrater:)
Har även en varningsskylt för hård gris på kontorsdörren så :+ -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.