Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Dannemaj
    Deltagare

söker strålkastare till den ny inköpta subben.. sitter eftermarknads svarta med bög ringar (bmw) style. 🙁 skulle vilja ha fatt i original gärna klarglas / facelift om sådana finns ?

Igge
      Deltagare

söker strålkastare till den ny inköpta subben.. sitter eftermarknads svarta med bög ringar (bmw) style. 🙁 skulle vilja ha fatt i original gärna klarglas / facelift om sådana finns ?

Klarglas facelift?

Finns det olika?

Dannemaj
        Deltagare

Klarglas facelift?

Finns det olika?

vet faktist inte om de finns till Subaru finns ju till andra bland annat supran osv därför :p

Javiisst
          Deltagare

finns bara vanliga men man kan pilla mycket med dem och göra dem finare. tex lacka inne annan färg och byta ut eller ta ut gula reflexen.

TomK
            Deltagare

Jag har en uppsättning till salu.

http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=97282

zanoii
              Deltagare

finns bara vanliga men man kan pilla mycket med dem och göra dem finare. tex lacka inne annan färg och byta ut eller ta ut gula reflexen.

Inte för att vara petig eller så men det är bara amerikanska som har reflex.

De varianter som finns på originalstrålkastare till blobeye är halogen och xenon samt motorjustering eller manuell justering. Utseendet är samma på alla varianter (dvs ej projektorlins på xenon). Sen har ju som sagt USDM reflex åt sidan pga lagkrav.

Javiisst
                Deltagare

Inte för att vara petig eller så men det är bara amerikanska som har reflex.

De varianter som finns på originalstrålkastare till blobeye är halogen och xenon samt motorjustering eller manuell justering. Utseendet är samma på alla varianter (dvs ej projektorlins på xenon). Sen har ju som sagt USDM reflex åt sidan pga lagkrav.

hehe det jag menade var detta:

man kan göra om lite i själva belysningen

zanoii
                  Deltagare

Ja, jag förstod det även om jag inte skrev det. 🙂 Har själv plockat bort den orangea plastbiten på min.

zanoii
                    Deltagare

hehe det jag menade var detta:

Där har de ju gjort en rätt clean projektorlins-mod också. Har själv funderat på det men då vill jag ha en extra uppsättning att mecka med så jag inte sabbar originalstrålkastarna.

Javiisst
                      Deltagare

Där har de ju gjort en rätt clean projektorlins-mod också. Har själv funderat på det men då vill jag ha en extra uppsättning att mecka med så jag inte sabbar originalstrålkastarna.

jo jag gjorde det själv och man behöver inte ändra något på strålkastaren inte jag iaf 🙂

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.