SSC Annonser Köpes – Delar Strålkastarskydd kolfiberlook

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Finns det någon som har strålkastarskydd, enligt bild, till salu? Om de är i bra skick är jag intresserad! Även skydd utan kolfiberlooken kan vara av intresse.

Hoppas det är okej att jag lånar bild ur OZO’s galleri..

tendency
      Deltagare

EDIT: Jag har ändrat mig – skydd UTAN kolfiberlooken är av MER intresse. 🙂

Niklas
        Deltagare

Kolfiberlook = bigger balls

FYI. 😀 😉

Så vitt jag vet så finns dessa inte att köpa i Sverige. Men i England kan du KANSKE få tag i dem fortfarande. Jag beställde ett par extra därifrån i ett gruppköp och då var det de sista (med kolfiber) vi fick tag på.

tendency
          Deltagare

Hehehe, det ska jag ta i beaktning. 😉 Men jag har börjat fundera på att beställa nya strålkastare med svart bakgrund och vill därför ha vanliga genomskinliga.

Jag känner till det tråkiga faktum. Om jag inte minns helt galet, så var det väl t.o.m Subaru som sålde skydden i Sverige? Har inte funnit något på engelska eller andra utländska sidor… Och begagnatmarknaden verkar ju inte så stor heller. 🙁

Niklas
            Deltagare

Jepp, detta är Subarus egna prylar. Inga eftermarknadsprylar och vad jag vet så har ingen tagit upp tillverkningen efter att Subaru med största sannolighet har slutat. Så de man kan få tag på har legat på hyllan i butik 5-10 år eller är begagnade. 🙂

I Sverige kunde man bara köpa klara men i England fick man tag på kolfiberlooken. Eller så slutade Sverige sälja kolfiberlooken tidigare än klarglas.

Störst chans att få tag på beggade är att helt enkelt lägga ett bud till någon som har och inte komma med skambud. Eller hålla koll på forumen i England. För att vänta på en säljesannons här är nog meningslöst. Minns inte många under mina år i klubben.

tendency
              Deltagare

Aha. Inte konstigt att utbudet är så dåligt. När du skrev att man i England kanske kan få tag på dom, så trodde jag du syftade på shoppingsidor med eftermarknadsprylar. Ställde frågan på Nasioc och de hänvisade till eBay.

Jo, jag har frågat ett par stycken med skydden om de har varit villiga att sälja, bl.a dig – men dina följde ju med bilen. Jag har ett svagt minne av EN annons här på forumet, men det var något år sedan nu… :rolleyes:

Får fortsätta hålla utkik. Tack för svar!

Alexander
                Deltagare

Här har du på Ebay i UK utan kolfiberlook, vet dock inte om han skickar till Sverige..

http://cgi.ebay.co.uk/Subaru-Impreza-Head-Light-Covers-/250725783055?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a606bd60f

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.