Var det Strat som jag mötte på Nynäsvägen utanför Östnora vid 20.13-tiden igår?? Själv åkte jag Leon med kärra…. 🙁 Så det var nog inte så att du kan känt igen mig 🙂
Mycket intressant! Mr X hade iaf precis samma front och skyllten på samma sätt som dig… men det gick ju ganska fort… 🙂
Jaja, bättre gissning nästa gång!
Kan ha varit jag om jag var på väg söderut?
Fast jag har iofs orginalfront på min med nerflyttad nummerplåt och bortsågad skylthållare osv i fronten?
Lät den mkt och var blå så var det nog jag?! Var på väg hemmåt då iallafall.
Du ser väl skillnad på Strat och en helblå Impreza. Inte nog för den röda streamern i framrutan, halva sidan på bilen är ju dessutom ”oblå”. :)Dags att ta på glasögonen kanske. 😉
Jag har iallafall en passagerardörr som inte har rätt blå:) Om han vill skylla på nåt! 😛
Ok… det här blev ju nästan pinsamt :+
Det ända jag hann se var den låga nr-plåten, och denna bara försvann i ögonvrån. Det var nog efter viss redigering av minnesbilden helt klart moken som passerade på väg söderut. Nog lät det mycket och vackert, men det är ju inte Strat okänd för heller 🙂
Med en snabbglutt i backspegeln såg jag bara att det inte var de gamla hederliga akterljusen… jaja, jag har inget att skylla på! Lite bättre uppsikt nästa gång så!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.