› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Street Xtreme nummer 10
- Detta ämne har 58 svar, 2,077 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
1 september, 2005 kl. 16:43 #100430
modulated
DeltagareI den här lilla sk*thålan där jag behagar jobba så fanns såklart
inte blaskan. Får försöka hitta den i storstan ikväll när jag
handlar eller i V-ås imorgon när jag har plågat mig fram
tre å en halv mil för koll av linser.// Patrick P – funderar på att amputera halva ryggen och bli 30 centimeter kortare.
1 september, 2005 kl. 21:11 #100451AudiAnders
DeltagareWoho! Måste genast gå och köpa, samt hämta två paket med dekaler! :7
Jaha och det gick väl ”sådär” va, Alien.
Nån mer bedrövad och salivdreglande varelse har jag då aldrig hört, som när du konstaterade tidningshyllan gapade tom på bensinmacken. 😀Det var (och jag citerar) ”nån i nån jävla Audi” som fick rycka ut och åka till Täby och köpa den åt dig. Ha Ha!! 😀
Tack för kaffe o bulla’ 😉
Ses
AA.
1 september, 2005 kl. 21:11 #100449AudiAnders
DeltagareWoho! Måste genast gå och köpa, samt hämta två paket med dekaler! :7
Jaha och det gick väl ”sådär” va, Alien.
Nån mer bedrövad och salivdreglande varelse har jag då aldrig hört, som när du konstaterade tidningshyllan gapade tom på bensinmacken. 😀Det var (och jag citerar) ”nån i nån jävla Audi” som fick rycka ut och åka till Täby och köpa den åt dig. Ha Ha!! 😀
Tack för kaffe o bulla’ 😉
Ses
AA.
2 september, 2005 kl. 06:27 #100458Niklas
DeltagareFan alltså, man är ju till och med på framsidan! :7
Grymma bilder, kunde varit 10 sidor till men detta var också kanon. Skoj att Storm kom med på tre bilder sammanlagt i tidningen också med sin nyligen dekaltrimmade bil.
Weho! Vi är ju klart den roligaste klubben! 🙂
2 september, 2005 kl. 06:27 #100454Niklas
DeltagareFan alltså, man är ju till och med på framsidan! :7
Grymma bilder, kunde varit 10 sidor till men detta var också kanon. Skoj att Storm kom med på tre bilder sammanlagt i tidningen också med sin nyligen dekaltrimmade bil.
Weho! Vi är ju klart den roligaste klubben! 🙂
2 september, 2005 kl. 07:24 #100411Strat
DeltagareLite väl många wrc dekalade imprezor va? 😛 Närå, jag är inte bitter 😀
Kul med reportaget! Kunde ju ha vart längre, men man ska väl inte gapa över för mycket 🙂
2 september, 2005 kl. 07:24 #100409Strat
DeltagareLite väl många wrc dekalade imprezor va? 😛 Närå, jag är inte bitter 😀
Kul med reportaget! Kunde ju ha vart längre, men man ska väl inte gapa över för mycket 🙂
2 september, 2005 kl. 07:57 #100455Niklas
DeltagareStrat: Förvånad att du inte kom med på bild faktiskt. Alla privatpersoner som fotograferade och filmade hade ju med din bil mer än någon annan. Får väl se vilka bilder AMS har i sin blaska. Borde väl komma nu snart…
…för det kan väl inte vara det att du inte hade svenska flaggor på din bil som gjorde att du inte blev fotograferad?! 😉
/N – som gärna lyfter ett bakhjul för kameran! 😀 😀 😀
2 september, 2005 kl. 07:57 #100459Niklas
DeltagareStrat: Förvånad att du inte kom med på bild faktiskt. Alla privatpersoner som fotograferade och filmade hade ju med din bil mer än någon annan. Får väl se vilka bilder AMS har i sin blaska. Borde väl komma nu snart…
…för det kan väl inte vara det att du inte hade svenska flaggor på din bil som gjorde att du inte blev fotograferad?! 😉
/N – som gärna lyfter ett bakhjul för kameran! 😀 😀 😀
2 september, 2005 kl. 07:58 #100408OzO
Deltagare2 september, 2005 kl. 07:58 #100407OzO
Deltagare2 september, 2005 kl. 08:15 #100437Rallystacke
DeltagareGrattis till bra reportage!!
Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀
2 september, 2005 kl. 08:15 #100436Rallystacke
DeltagareGrattis till bra reportage!!
Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀
2 september, 2005 kl. 08:26 #100404SecretAgentMan
Deltagare…ja jisses…när det fanns så många håriga bilar på plats…dumpar och superchips, 300 hk sedan måste man byta kolvar och stakar (det var ett tag sedan det var den allmänna rekommendationen :D).
Blaha-blaha. 🙂
Men fina bilder var det – kanon Bosse!
/J
2 september, 2005 kl. 08:26 #100405SecretAgentMan
Deltagare…ja jisses…när det fanns så många håriga bilar på plats…dumpar och superchips, 300 hk sedan måste man byta kolvar och stakar (det var ett tag sedan det var den allmänna rekommendationen :D).
Blaha-blaha. 🙂
Men fina bilder var det – kanon Bosse!
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.