SSC Allmänt snack Allmänt småprat Street Xtreme nummer 10

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 59 totalt)
  • Författare
    modulated
    Deltagare

I den här lilla sk*thålan där jag behagar jobba så fanns såklart
      inte blaskan. Får försöka hitta den i storstan ikväll när jag
      handlar eller i V-ås imorgon när jag har plågat mig fram
      tre å en halv mil för koll av linser.

// Patrick P – funderar på att amputera halva ryggen och bli 30 centimeter kortare.

AudiAnders
      Deltagare

Woho! Måste genast gå och köpa, samt hämta två paket med dekaler! :7

Jaha och det gick väl ”sådär” va, Alien.
        Nån mer bedrövad och salivdreglande varelse har jag då aldrig hört, som när du konstaterade tidningshyllan gapade tom på bensinmacken. 😀

Det var (och jag citerar) ”nån i nån jävla Audi” som fick rycka ut och åka till Täby och köpa den åt dig. Ha Ha!! 😀

Tack för kaffe o bulla’ 😉

Ses

AA.

AudiAnders
        Deltagare

Woho! Måste genast gå och köpa, samt hämta två paket med dekaler! :7

Jaha och det gick väl ”sådär” va, Alien.
          Nån mer bedrövad och salivdreglande varelse har jag då aldrig hört, som när du konstaterade tidningshyllan gapade tom på bensinmacken. 😀

Det var (och jag citerar) ”nån i nån jävla Audi” som fick rycka ut och åka till Täby och köpa den åt dig. Ha Ha!! 😀

Tack för kaffe o bulla’ 😉

Ses

AA.

Niklas
          Deltagare

Fan alltså, man är ju till och med på framsidan! :7

Grymma bilder, kunde varit 10 sidor till men detta var också kanon. Skoj att Storm kom med på tre bilder sammanlagt i tidningen också med sin nyligen dekaltrimmade bil.

Weho! Vi är ju klart den roligaste klubben! 🙂

Niklas
            Deltagare

Fan alltså, man är ju till och med på framsidan! :7

Grymma bilder, kunde varit 10 sidor till men detta var också kanon. Skoj att Storm kom med på tre bilder sammanlagt i tidningen också med sin nyligen dekaltrimmade bil.

Weho! Vi är ju klart den roligaste klubben! 🙂

Strat
              Deltagare

Lite väl många wrc dekalade imprezor va? 😛 Närå, jag är inte bitter 😀

Kul med reportaget! Kunde ju ha vart längre, men man ska väl inte gapa över för mycket 🙂

Strat
                Deltagare

Lite väl många wrc dekalade imprezor va? 😛 Närå, jag är inte bitter 😀

Kul med reportaget! Kunde ju ha vart längre, men man ska väl inte gapa över för mycket 🙂

Niklas
                  Deltagare

Strat: Förvånad att du inte kom med på bild faktiskt. Alla privatpersoner som fotograferade och filmade hade ju med din bil mer än någon annan. Får väl se vilka bilder AMS har i sin blaska. Borde väl komma nu snart…

…för det kan väl inte vara det att du inte hade svenska flaggor på din bil som gjorde att du inte blev fotograferad?! 😉

/N – som gärna lyfter ett bakhjul för kameran! 😀 😀 😀

Niklas
                    Deltagare

Strat: Förvånad att du inte kom med på bild faktiskt. Alla privatpersoner som fotograferade och filmade hade ju med din bil mer än någon annan. Får väl se vilka bilder AMS har i sin blaska. Borde väl komma nu snart…

…för det kan väl inte vara det att du inte hade svenska flaggor på din bil som gjorde att du inte blev fotograferad?! 😉

/N – som gärna lyfter ett bakhjul för kameran! 😀 😀 😀

OzO
                      Deltagare

OzO – som aldrig hamnar på bild… :+

/AID – Anonymous Impreza Driver

_______________________________________________________________________________
                        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

OzO
                        Deltagare

OzO – som aldrig hamnar på bild… :+

/AID – Anonymous Impreza Driver

_______________________________________________________________________________
                          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Rallystacke
                          Deltagare

Grattis till bra reportage!!

Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀

Rallystacke
                            Deltagare

Grattis till bra reportage!!

Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀

SecretAgentMan
                              Deltagare

…ja jisses…när det fanns så många håriga bilar på plats…dumpar och superchips, 300 hk sedan måste man byta kolvar och stakar (det var ett tag sedan det var den allmänna rekommendationen :D).

Blaha-blaha. 🙂

Men fina bilder var det – kanon Bosse!

/J

SecretAgentMan
                                Deltagare

…ja jisses…när det fanns så många håriga bilar på plats…dumpar och superchips, 300 hk sedan måste man byta kolvar och stakar (det var ett tag sedan det var den allmänna rekommendationen :D).

Blaha-blaha. 🙂

Men fina bilder var det – kanon Bosse!

/J

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 59 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.