› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Street Xtreme nummer 10
- Detta ämne har 58 svar, 2,077 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
2 september, 2005 kl. 08:47 #100442
johan84a
Deltagarebra repotage tyckte jag..köpte tidningen igår..
synd bara att jag inte var med..såg ut som ni hade kul.(tyckte inte det var så kul att komma utan vinge och kjolar, men nu är ju bilen fin och jag hoppas att klåfingriga idioter kan låta bilen va så jag får vara med nästa år)..
Mvh Johan
2 september, 2005 kl. 08:47 #100443johan84a
Deltagarebra repotage tyckte jag..köpte tidningen igår..
synd bara att jag inte var med..såg ut som ni hade kul.(tyckte inte det var så kul att komma utan vinge och kjolar, men nu är ju bilen fin och jag hoppas att klåfingriga idioter kan låta bilen va så jag får vara med nästa år)..
Mvh Johan
2 september, 2005 kl. 10:10 #100460Niklas
DeltagareOzO – som aldrig hamnar på bild… :+
Jag ser din bil, stooor och fin på den stora gruppbilden. Nere till vänster…ja varjefall halva fronten. Hej blindstyre! 😉
2 september, 2005 kl. 10:10 #100456Niklas
DeltagareOzO – som aldrig hamnar på bild… :+
Jag ser din bil, stooor och fin på den stora gruppbilden. Nere till vänster…ja varjefall halva fronten. Hej blindstyre! 😉
2 september, 2005 kl. 10:12 #100410Strat
DeltagareOzO, var inte din röv med på halvsida i bilsport för 2 år sen? 😉
2 september, 2005 kl. 10:12 #100412Strat
DeltagareOzO, var inte din röv med på halvsida i bilsport för 2 år sen? 😉
2 september, 2005 kl. 10:16 #100413Strat
DeltagareStrat: Förvånad att du inte kom med på bild faktiskt. Alla privatpersoner som fotograferade och filmade hade ju med din bil mer än någon annan.
Jag tror inte jag har fastnat på nån av bosses bilder nånsin. Men jag måste understryka, att jag verkligen, inte på något minsta fånigt lilla plutt-sätt, är det minsta ytte-pytte dugg bitter 😀
2 september, 2005 kl. 11:42 #100406SecretAgentMan
DeltagareJag är fortfarande jäääääävligt bitter över att inte klubbens snabbaste chaufför – KN – premierades med ett lite större inslag på vårat reportage från superstagekörningen förra hösten, men det är offtopic det.
Plast och smäck kommer alltid att vara mera intressant än riktiga grejor och gedigna prestationer – men sådan är lagen. 😀
/offtopic
/J
2 september, 2005 kl. 16:22 #100448Addson
DeltagareGrattis till bra reportage!! Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀
HKS Dumpen med fäst platta o ditsättnings kit kostar 4300:- bagare!! Dyr men inte riktigt 6000 spänn!!!
MVH Adde som fick en HKS dump av min flickvän i födelsedags present!2 september, 2005 kl. 17:40 #100433Lefty
DeltagareGrymt men tycker att de hade varit värt att ha fler sidor om det!
Visst är det rallymarkus som kör Diablon på sida 40 ? 😀 😀 😀 (Syftar inte på avkörningen!)
3 september, 2005 kl. 07:13 #100461Niklas
DeltagareAdde som fick en HKS dump av min flickvän i födelsedags present!
Låter den bra från parkeringen? 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #100420Manor
DeltagareÖverraskade Jerry med tidningen idag vid lunch 🙂
Madde, du är en mycket mycket fin människa ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100419Manor
Deltagare…du ska inte tro så mycket på rykten Mr Clean ;), men jo det stämmer att det är en CleanmoBIL med i tidningen och även Yonaz räser och Sveriges snabbaste gråa postbils-Impreza importerad från Japan…därtill en STOR-bild på en massa tjusigt parkerade Imprezor :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100421Manor
DeltagareGrattis till bra reportage!! Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀
Jag reagerade också på det…samt att samma bil var utrustad med ett (Super)chip från MotorNord, fast det i faktarutan om forumet stod att vi varnar just för chipsning istället för mappning ;). Nä, mer reportage om kombibilar, tycker jag :+ :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100418Manor
DeltagareJag fick tag på det nya Street Xtreme numret idag :). Ett riktigt bra reportage om vårt 5-års jubileum, tycker jag. Rubriken på uppslaget är ”SSICKEN FARTFEST”…fyndigt och bra, och texten i reportaget är helt ok.
Några extremt tuffa Imprezor är fångade på bild…varav en är en silverfärgad kombi :9. F-n så här nära har jag aldrig varit Bilsport…nu lär de väl ringa och boka en intervjutid. Pust och stön VA JOBBIGT 😉 :D.
Äljen, allas vår största linslus har fastnat på bild två gånger…stillastående och med rull i konbanan. Jonas A, Block samt Daniel83 syns även de på bild…samt även Tobias vår yngste supporter :).
Vidare är det ett reportage om Bålsta-Eskils GT på nästkommande sidor. Stöd SSI köp ett nummer och dräggla :7.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.