› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Street Xtreme nummer 10
- Detta ämne har 58 svar, 2,077 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:19 #100422
Manor
DeltagareJag prenumererar på AMS, så jag ska titta efter er i den, när den dimper ned.Hoppas det är lite Subbor i den nu då, de har ju annars bara så hög prioritet på:1) BMW2) Mercedes3) Dieselbilar överlag:(AA.
Jag prenumererar också på AMS, men hittills har jag inte sett en blänkare om detta reportage.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100423Manor
DeltagareJag fick tag på det nya Street Xtreme numret idag :). Ett riktigt bra reportage om vårt 5-års jubileum, tycker jag. Rubriken på uppslaget är ”SSICKEN FARTFEST”…fyndigt och bra, och texten i reportaget är helt ok.
Några extremt tuffa Imprezor är fångade på bild…varav en är en silverfärgad kombi :9. F-n så här nära har jag aldrig varit Bilsport…nu lär de väl ringa och boka en intervjutid. Pust och stön VA JOBBIGT 😉 :D.
Äljen, allas vår största linslus har fastnat på bild två gånger…stillastående och med rull i konbanan. Jonas A, Block samt Daniel83 syns även de på bild…samt även Tobias vår yngste supporter :).
Vidare är det ett reportage om Bålsta-Eskils GT på nästkommande sidor. Stöd SSI köp ett nummer och dräggla :7.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100424Manor
Deltagare…du ska inte tro så mycket på rykten Mr Clean ;), men jo det stämmer att det är en CleanmoBIL med i tidningen och även Yonaz räser och Sveriges snabbaste gråa postbils-Impreza importerad från Japan…därtill en STOR-bild på en massa tjusigt parkerade Imprezor :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100425Manor
DeltagareÖverraskade Jerry med tidningen idag vid lunch 🙂
Madde, du är en mycket mycket fin människa ;).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100426Manor
DeltagareGrattis till bra reportage!! Men en fråga. Var köper ni dumpventiler i Imprezaklubben? 6000 för en HKS dump!? 😮 😀
Jag reagerade också på det…samt att samma bil var utrustad med ett (Super)chip från MotorNord, fast det i faktarutan om forumet stod att vi varnar just för chipsning istället för mappning ;). Nä, mer reportage om kombibilar, tycker jag :+ :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100427Manor
DeltagareJag prenumererar på AMS, så jag ska titta efter er i den, när den dimper ned.Hoppas det är lite Subbor i den nu då, de har ju annars bara så hög prioritet på:1) BMW2) Mercedes3) Dieselbilar överlag:(AA.
Jag prenumererar också på AMS, men hittills har jag inte sett en blänkare om detta reportage.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #100446Addson
DeltagareJag fick tag på det nya Street Xtreme numret idag :). Ett riktigt bra reportage om vårt 5-års jubileum, tycker jag. Rubriken på uppslaget är ”SSICKEN FARTFEST”…fyndigt och bra, och texten i reportaget är helt ok.Några extremt tuffa Imprezor är fångade på bild…varav en är en silverfärgad kombi :9. F-n så här nära har jag aldrig varit Bilsport…nu lär de väl ringa och boka en intervjutid. Pust och stön VA JOBBIGT 😉 :D. Äljen, allas vår största linslus har fastnat på bild två gånger…stillastående och med rull i konbanan. Jonas A, Block samt Daniel83 syns även de på bild…samt även Tobias vår yngste supporter :).Vidare är det ett reportage om Bålsta-Eskils GT på nästkommande sidor. Stöd SSI köp ett nummer och dräggla :7.mvh Mats N
Rykterna säger ju att det va en royald silver 792 med fet huv och spoiler med åxo!!! Humm glömmde du mig!!!!
MVH Mr Clean som fick en HKS dump av Miss Clean i födelsedag present!!19 december, 2005 kl. 06:19 #100450AudiAnders
DeltagareJag prenumererar på AMS, så jag ska titta efter er i den, när den dimper ned.
Hoppas det är lite Subbor i den nu då, de har ju annars bara så hög prioritet på:1) BMW
2) Mercedes
3) Dieselbilar överlag🙁
AA.
19 december, 2005 kl. 06:19 #100444Addson
DeltagareJag fick tag på det nya Street Xtreme numret idag :). Ett riktigt bra reportage om vårt 5-års jubileum, tycker jag. Rubriken på uppslaget är ”SSICKEN FARTFEST”…fyndigt och bra, och texten i reportaget är helt ok.Några extremt tuffa Imprezor är fångade på bild…varav en är en silverfärgad kombi :9. F-n så här nära har jag aldrig varit Bilsport…nu lär de väl ringa och boka en intervjutid. Pust och stön VA JOBBIGT 😉 :D. Äljen, allas vår största linslus har fastnat på bild två gånger…stillastående och med rull i konbanan. Jonas A, Block samt Daniel83 syns även de på bild…samt även Tobias vår yngste supporter :).Vidare är det ett reportage om Bålsta-Eskils GT på nästkommande sidor. Stöd SSI köp ett nummer och dräggla :7.mvh Mats N
Rykterna säger ju att det va en royald silver 792 med fet huv och spoiler med åxo!!! Humm glömmde du mig!!!!
MVH Mr Clean som fick en HKS dump av Miss Clean i födelsedag present!!19 december, 2005 kl. 06:19 #100452AudiAnders
DeltagareJag prenumererar på AMS, så jag ska titta efter er i den, när den dimper ned.
Hoppas det är lite Subbor i den nu då, de har ju annars bara så hög prioritet på:1) BMW
2) Mercedes
3) Dieselbilar överlag🙁
AA.
9 mars, 2006 kl. 21:00 #100429Maddis
9 mars, 2006 kl. 21:00 #100428Maddis
9 mars, 2006 kl. 21:00 #100414Blocken
Deltagare9 mars, 2006 kl. 21:00 #100415Blocken
Deltagare -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.