• Detta ämne har 27 svar, 1,002 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år sedan av Manor.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
  • Författare
    Impreza112
    Deltagare

Hej
      Vi på streetpower kommer nu att anordna ännu en träff utanför vår butik i olofström.
      En liten utställning kommer att ske med oss som jury, samt något litet symboliskt pris i form av något till bilen.
      Vi bjuder på kaffe, dricka, kakor och korv.
      Det jag nu undrar är om ni har något förslag på datum när det skulle passa de flesta.
      Vi har som önskemål att det sker relativt snart inom ett par veckor.
      Vi har denna träff för att fira att vi nu blivit exklusiva dealers för Aem, Dc-sports i sverige. Sedan innan är vi även för Invidia, Rotora, Summit, Vivid.
      Kom nu med förslag.
      Mvh/Christian, Hannes och Lazar(streetpower)

Pasi_k
      Deltagare

Kunde kanske blitt en liten Sydträff det där..?
        Hehe kommer jag ensam såå måste juh jag vinna.. 😀

Nää men det låter juh som ett trevligt initiativ..
        Nå´n mer som är på..?

Niklas
        Deltagare

Vi bjuder på kaffe, dricka, kakor och korv.

Hoppas denna “bjudning” blir av så det inte rinner ut i sanden och folk står där hungriga och törstiga utan att få något gensvar. Erhm. 😛

down_the_drain
          Deltagare

Det låter som en bra idè tycker jag! Jag har möjlighet antingen lördagen vecka 34 el v 36.
            Jag e på om det blir någon av dessa gånger, eller så fungerar det givetvis senare oxå;)

/P

Danne-Lakan
            Deltagare

Jag drar nog ner om jag har tid

Pasi_k
              Deltagare

Ja.. men när som går för mig såå 😀
                Jag hänger på hur det än blir. .:D

down_the_drain
                Deltagare

oki skall jag utveckla extakt vilka datum det är v34 o 36 som jag skrev så är det… 27/8 o 10/9. Duger det;) ?

/P

Impreza112
                  Deltagare

Hej
                    Vi har nu spikat ett datum den 10 september. Mellan 10-16.
                    Utöver en trevlig dag med fika och utställning kommer vi att ha lite erbjudande under just denna dagen.
                    Mer info kommer om de olika erbjudanderna.
                    Trevlig helg
                    Mvh/Streetpower
                    Ps:Om ni skall till Valåkra träffen, så titta gärna på drifting uppvisningen som kommer att hållas under dagen. En av delägarna i Streetpower deltar(Hannes i Volvo 740).

Morpheus78
                    Deltagare

Tyvärr så är det lite långt att åka för min del, annars hade jag mer än gärna kommit…. men du Christian hur går det med din Impreza då ? klar med skärm breddningen eller ? Har inte sett den på nån av Bilsports träffar i sommar…..

Impreza112
                      Deltagare

Hej Andreas
                        Nej bilen har inte sett ljus i år och kommer dess värre inte göra det.
                        Har varit mycket med firman samt har jag flyttat och grejat.
                        Annars är själva bredningen klar samt en del annat, men bilen blir nu bara värre pga att den står till nästa säsong
                        :-), har stått ett par månader nu. Men jag var där för några dagar sedan och nu är motorn urlyft för lite förnyande, samt har jag börjat skrapa underdet för där är det tänkt att det skall bli färg istället.
                        Så jag hoppas att den är klar till Elmia nu.
                        Hur går det med din bil, har du ställt ut?(vunnit något pris?)
                        Mvh/Christian

Morpheus78
                        Deltagare

Låter som du gör rätt i att satsa på nästa säsong…..
                          Som du kanske vet så strulade det en hel del för mig åxå, men jag lyckades få ihop en bil som jag är nöjd med efter alla omständigheter…
                          Ställde ut på Bilsports en dag på strippen i Tullinge där jag tog hem 1:a priset (Subaru klassen) 🙂
                          Var även ner på Street Car festival i Stockholm och även där fick jag 1:a pris…(Subaru klassen)
                          Det är ju kul att folk tycker om det man gjort efter allt slit.

Men det låter ju som om jag får hård konkurrens till nästa år om jag nu har bilen kvar då. ( är sugen på ngt nytt )

Pasi_k
                          Deltagare

Är det några som ska ta sig till Olofström på träffen då?
                            Jag kommer dyka upp iallafall.

down_the_drain
                            Deltagare

kan tänkas att lilla jag dyker upp. Är åt blekinge hållet den helgen ändå.

/P

Pasi_k
                              Deltagare

Okje. 2 från SSI.
                                Dåå måste jag juh kunna få ett andra pris iallafall.. 😀
                                Hoppas fler dyker upp..

Danne-Lakan
                                Deltagare

Jag kommer inte rally klubben har tävling då och jag måste tyvär vara funktionär.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 28 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.