› SSC › Allmänt snack › Träffar › Strippen Emmaboda 21 maj
- Detta ämne har 19 svar, 2,134 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 11 månader sedan av
Nitros2.
-
FörfattareInlägg
-
13 maj, 2011 kl. 20:48 #25872
Andersson
DeltagareNi som inte gillar rattlåskörning kan sluta läsa här och gå ut i köket o bre en smörgås istället eller nåt.
Srippen har premiär på Emmaboda lördagen den 21 maj.
Lite olika tider beroende på om man ska köra eller bara vara publik. Anmäler ni er som utställare får man parkera på området annars kan det bli långpromenad.
http://www.bilsport.se/event/evenemang.php?id=1Efteråt kör vi grillfest hos mig för dom som vill och kanske en runda till Kalmar på kvällen om någon känner för det. Några sängplatser går oxå att ordna bara jag vet hur många och hur mycke kött som behöver marineras. Hör av er så fort ni vet.
15 maj, 2011 kl. 09:22 #223961Garagekungen
DeltagareHar tyvärr inte tid att komma denna helg, men tänkte höra om det finns möjlighet till tak över huvudet inför SS-Emmaboda den 2 juli ?
Låter annars som en kul idé att se lite rattlåsracing.
(även om jag har turen att ha Tierp arena bara nån kilometer från min arbetsplats… :D)15 maj, 2011 kl. 17:26 #223947Andersson
DeltagareHar tyvärr inte tid att komma denna helg, men tänkte höra om det finns möjlighet till tak över huvudet inför SS-Emmaboda den 2 juli ?
Låter annars som en kul idé att se lite rattlåsracing.
(även om jag har turen att ha Tierp arena bara nån kilometer från min arbetsplats… :D)Inte omöjligt, men tidigare har tom. jag bott med de andra på Moshults vandrarhem. Man vill ju vara med och ta en stänkare 😉
16 maj, 2011 kl. 19:52 #223956Steewe
DeltagareSurt att det är nu i helgen. Stora flyttlasset ska gå på lördag så Emmaboda känns väldigt svårt. 🙁
17 maj, 2011 kl. 04:02 #223955Just try
DeltagareTyvärr så blir det inget emmaboda för mig i år. Är nog första gången på 10 år som jag missar detta! Dock så är det fullt upp på lördag ändå med diverse saker som att hjälpa till att flytta och middag på kvällen.
Vi får se till att grilla snart ändå Andersson.17 maj, 2011 kl. 13:05 #223948Andersson
DeltagareInte mycket att göra åt grabbar 🙁
17 maj, 2011 kl. 13:11 #223958Vince
KeymasterInte mycket att göra åt grabbar 🙁
Är nog lite sugen o komma med min andra (bättre) hälft ;)….men hon vill inte sover över så det blir lite tungt o köra fram o tillbaks över dagen samt tråkigt att inte kunna ta en stänkare ihop med grillning :D….hummmm…..måste fundera lite till….när behöver du veta det senast Andersson?
Vart kan man parkera om man inte har anmält sig som utställare? (såg att du iaf var anmäld för att köra…..har du mappat bilen?)17 maj, 2011 kl. 13:28 #223949Andersson
DeltagareÄr nog lite sugen o komma med min andra (bättre) hälft ;)….men hon vill inte sover över så det blir lite tungt o köra fram o tillbaks över dagen samt tråkigt att inte kunna ta en stänkare ihop med grillning :D….hummmm…..måste fundera lite till….när behöver du veta det senast Andersson?
Vart kan man parkera om man inte har anmält sig som utställare? (såg att du iaf var anmäld för att köra…..har du mappat bilen?)Vad många frågor du har, klart hon ska följa med hon får välja 120 säng eller gäststugan. Senast fredag, är man tidig kan man få parkera på området annars finns det massor med parkeringar runt om banan och bilsport har gratis buss som går mellan banan och parkeringen hela dagen. Mappning på torsdag.
17 maj, 2011 kl. 13:34 #223957Steewe
Deltagare…Mappning på torsdag.
Vart ska du mappa?
17 maj, 2011 kl. 13:38 #223959Vince
KeymasterVad många frågor du har, klart hon ska följa med hon får välja 120 säng eller gäststugan. Senast fredag, är man tidig kan man få parkera på området annars finns det massor med parkeringar runt om banan och bilsport har gratis buss som går mellan banan och parkeringen hela dagen. Mappning på torsdag.
Jepp…inser nu, när jag ser dina svar, att jag hade många frågor :o…jag ska som sagt fundera på saken o återkommer snarast.
Håller en tumme för mappningen…åker du förbi mina trakter på väg till eller från mappningen så får du höra av dig så kanske vi kan ta en kopp.17 maj, 2011 kl. 21:38 #223950Andersson
DeltagareVart ska du mappa?
Per
17 maj, 2011 kl. 21:41 #223951Andersson
DeltagareJepp…inser nu, när jag ser dina svar, att jag hade många frågor :o…jag ska som sagt fundera på saken o återkommer snarast.
Håller en tumme för mappningen…åker du förbi mina trakter på väg till eller från mappningen så får du höra av dig så kanske vi kan ta en kopp.Jag ska vara där kl.16 och när vi är klara har jag väl 40mil hem typ 🙁 Men vi syns ju på lördagen annars 😉
19 maj, 2011 kl. 19:07 #223960Vince
KeymasterNu är det bestämt……vi kommer på lördag o sover över:). Andersson…vet inte riktigt vad du sa till Åsa i telefon men så fort hon hade lagt på luren så sade hon att hon ville följa med :). Vi hörs o syns. Hoppas allt går bra med mappningen.
19 maj, 2011 kl. 19:34 #223962XDrive
DeltagareFan det är mycket man missar nu men tyvärr är man engagerad på annat håll sedan tidigare på lördagen och på söndag är det jobba som gäller… Får träffa alla på Gelleråsen istället 🙂
21 maj, 2011 kl. 05:15 #223946Andersson
DeltagareÄr ni vakna pojkar, vi ska snart ut o veva igång kokarna. Kommer vara där ca kl8 vi ses.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.