SSC Allmänt snack Allmänt småprat Stulen WRX STI 1/2

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

SAM: Har tänkt samma tanke. Man får hoppas att så inte är fallet men man vet aldrig. Men då borde det finnas många som är i farozonen.

http://subaru.frontnet.org/images/dump/subaru.gif Subaru – All we’ll drive!
      Regionsansvarig: Göteborg

Toni
      Deltagare

Charlie,
        hemskt! Lider med dig.

Ni andra,
        detta är ett bra exempel på varför jag tycker man ska se positivt på att polisen stoppar en Impreza för att kolla körkort, regbevis etc. En vacker dag så sitter det en biltjuv vid ratten och kör DIN bil…

Gäller såklart sålänge polisen beter sig korrekt. Beter dom sig dumt eller trakasserar så ska man istället anmäla till deras chefer och/eller vägverket!

christopher
        Deltagare

fraSSe

Lider duktigt med dig Charlie……du har verkligen oflyt, med tanke på att din GT också försvann 🙁

Hoppas försäkringsbolagt löser strulet någolunda snabbt.

Byter ämne: Ska du tii Svenska?
          Du kan åka med mig om det kan vara någon tröst…gammal GT

mvh fraSSe (Gran Canaria 28C+)

charlie
          Deltagare

Pratade med försäkrings-utredaren idag mellan 4 ögon.
            Han trodde att sanolikheten at bilen kommer till rätta är lite.

Har lämnat ifrån mig nycklar, reg bevis, service bok samt ratten. För alla er som sitter och kör runt med service boken i bilen så kan jag säga att det räknas som en värdehandling.

LÄGG UR DEN UR BILEN!!

Bilen kommer ut på larmtjänst sida inom kort, så jag får se om det kan ge något resultat.

//Charlie

Subbarist
            Deltagare

Vid det här laget så skulle inte jag vilja ha tillbax min bil längre, utan hoppas att du får en 03 STI istället!

Subbarist javisst!
              Rabattansvarig SSI
              Den GRÜNE FARAN

LegacyLarsa
              Keymaster

Har inte sett nåt, eller hört nåt, men hoppas att dom ersätter dig till fullo om den inte skulle dyka upp, ang. sevicebok i handsfacket kan jag bara hålla med, det enda som ligger i min är ett par brända skivor…

/Larsa

kimppa
                Deltagare

>Vid det här laget så skulle inte jag vilja ha tillbax min bil längre,
                  >utan hoppas att du får en 03 STI istället!
                  >
                  >Subbarist javisst!
                  >Rabattansvarig SSI
                  >Den
                  >GRÜNE FARAN

Jag vet hur det känns att få tillbaka en bil som varit stulen och som återfinns. Kännslan av att inte veta vem lr vilka som kört, vad dom har kört och framförallt hur dom kört bilen är inte rolig! Dock var inte min bil i samma prisklass men det känns ändå så surt att få tillbax en misshandlad bil som nån annan kört.

Lider med dig Charlie, och ha så trevligt med hyr Golfen!Är det den med den grymma 1,6 l motorn? 😉

Mvh Kim

ExOrdis
                  Deltagare

LAST EDITED ON Feb-04-03 AT 02:44PM (GMT)
                    >Det har spekulerats lite om det där. Man börjar ju undra? Det konstiga
                    >är att ratten inte satt i bilen när jag lämnade den, har tagit kort på
                    >hjulspåren i snön och det har inte släpats. De har puttat ut bilen och
                    >vridit fint på det som satt kvar döma av hjulspåren?
                    >
                    >Ni ka nog tänka er hur man mår efter detta!
                    >
                    >//Charlie

Fy f-n!!

Skulle inte detta kunna tyda på nyckelkopia? Det vore inte alls trevligt isåfall… De? Hur många uppskattningsvis?
                    Är det några andra fall kända med dylika stölder av Sti-bilar i Europa?

Keep us updated.

/K

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.