Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Stefan LKPG
    Deltagare

Morsan har det på sin Passat kombi och det verkar funka.Lätt och montera va det oxå och billigt.:-)

Addson
      Deltagare

Har du fixat ny sponsor eller???tuning by Biltema kommer det stå på hela sidan på Matz bil!!Vad hände med pappa.nu då???

…äsch, inte sviker jag PAPPA.NU…solfilmen ligger i soptunnan nu :-).Just nu slipar jag de trekantiga gallerna under mina framblinkers…de ska lackas än en gång då den tidigare lacken var lite slarvigt gjord.mvh Mats N

Va slipar o trixar du på bilen!!!! Jag funderar på om inte du ska bli min hustomte Matz!!!;-)
        Du har ju blivit så händig och så!! ha ha ha
        MVH Mr Hål i spoilern!!!

Manor
        Deltagare

…nej, det är inte så illa som rubriken låter. Jag köpte en rulle ”återmonterbar” svart solfilm (50 x 300 cm) för 40:- på Biltema, och monterade på de bakre sidorutorna bak. Helt otroligt, men det blev väldigt bra och nästan inga luftbubblor alls. Tyvärr så går det inte att stänga dörren för då lossnar filmen mot de ställen som ligger emot gummilisten…vilket är mycket på våra karmlösa rutor :+. Ett j-kligt gott försök dock, och det kanske är någon som skulle vilja göra ett försök på exempelvis bakrutan.

Som sagt egenmeck med solfilm är egentligen helt värdelöst, men denna ”återmonterbara” solfilm är relativt tjock i materialet…och med en kostnad för 40:- så kanske det ju vara lite kul terapi för någon. Vem vet, det kanske skulle fungera perfekt på bakrutan, dörrarna fungerade dock inte om man vill kunna stänga dem ;).

mvh Mats N

Manor
          Deltagare

Har du fixat ny sponsor eller???tuning by Biltema kommer det stå på hela sidan på Matz bil!!Vad hände med pappa.nu då???

…äsch, inte sviker jag PAPPA.NU…solfilmen ligger i soptunnan nu :-).

Just nu slipar jag de trekantiga gallerna under mina framblinkers…de ska lackas än en gång då den tidigare lacken var lite slarvigt gjord.

mvh Mats N

Addson
            Deltagare

Har du fixat ny sponsor eller???
              tuning by Biltema kommer det stå på hela sidan på Matz bil!!
              Vad hände med pappa.nu då???

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.