Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    hedberg____
    Deltagare

Jag vill köpa din gamla Subaru som står och samlar damm 2.0 eller 2.2a.
      Helst en legacy eller nån annan gammal bil ska bygga billig lek bil eller folkrace så om det är rost eller nån bula nått med motorn är ingen fara är intresserad av allt bara det är rätt pris. Mvh Martin

Hedberg__37@hotmail.com (2st understräck)
      072-222 7157

epoxxy
      Deltagare

Bygg en “valp” av min Outback 😉

andreaswrx
        Deltagare

Jag vill köpa din gamla Subaru som står och samlar damm 2.0 eller 2.2a.
          Helst en legacy eller nån annan gammal bil ska bygga billig lek bil eller folkrace så om det är rost eller nån bula nått med motorn är ingen fara är intresserad av allt bara det är rätt pris. Mvh Martin

Hedberg__37@hotmail.com (2st understräck)
          072-222 7157

folkrace får man inte ha 4wd med det kanske du inte visste

epoxxy
          Deltagare

folkrace får man inte ha 4wd med det kanske du inte visste

Oh crap! Missade det 🙂 tänkte inte på att det fanns Subarus med 2wd (eller förträngt snarare).
            Å till folkrace är min nog för tung även om man klipper ena axelparet 🙂

hedberg____
            Deltagare

ja nog vet ja reglementet ja å en polare byggde en legacy sedan till folkrace svetsa mitt diffen å sen ta ut driv axlar fram eller bak beroende på va man vill åka.. så om nån har nån gammal subaru ståendess så e ja intresserad

Rocco
              Deltagare

Har en legacy turbo utan motor och dålig låda är ingen skönhet. 3000

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

ricco
                Deltagare

har en subaru leone turbo. helt okej, du kan hämta den billigt i västerås om du vill?

Mumin
                  Deltagare

har en subaru leone turbo. helt okej, du kan hämta den billigt i västerås om du vill?

Vad är billigt? Går den att köra?

ricco
                    Deltagare

500kr ? ja men den läcker mellan grenrör och turbo så det bör ju fixas.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.