› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Subaru hunden!
- Detta ämne har 16 svar, 1,527 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 10 månader sedan av
modulated.
-
FörfattareInlägg
-
11 februari, 2007 kl. 17:14 #10051
frippe
Deltagarehandsydd custom tröja med den ”rätta” looken i vårens färger. 😉
11 februari, 2007 kl. 17:19 #111439Grusdraparn
DeltagareAsg*
Vilken annan tröja som helst hade fått jycken att se urlöjlig ut, men denna var ju klockren! 🙂
/K – vill se subarustrumpor också
11 februari, 2007 kl. 17:25 #111436syke
BlockeradPerfekt! När kommer kollektionen för katter?
11 februari, 2007 kl. 17:42 #111451kelta
Deltagarejag skulle tro denna passar 😀
11 februari, 2007 kl. 17:57 #111446alrik
DeltagareÅ jag som alltid trott att pälsen på djur fungerade som värmesköld 🙂
/Mikael
11 februari, 2007 kl. 19:08 #111449Knorrebusius
DeltagareÅ jag som alltid trott att pälsen på djur fungerade som värmesköld 🙂 /Mikael
När det är ner mot -30 så behöver de oxå lite extra på sig.
Jättesnygg för övrigt! Har ni gjort den själv?
11 februari, 2007 kl. 20:18 #111440frippe
DeltagareÅ jag som alltid trott att pälsen på djur fungerade som värmesköld 🙂 /Mikael
Problemet med den här hunden är att han inte har tillräckligt mycket päls.
Så vi väljer täcke framför att han skall stå och skaka och skrika för att han fryser.12 februari, 2007 kl. 03:00 #111447alrik
Problemet med den här hunden är att han inte har tillräckligt mycket päls. Så vi väljer täcke framför att han skall stå och skaka och skrika för att han fryser.
Så hunden bär inte bara kläder, han pratar också?!?! 😀
/Mikael – som har svårt för djur med kläder… 😉
12 februari, 2007 kl. 04:46 #111441frippe
Problemet med den här hunden är att han inte har tillräckligt mycket päls. Så vi väljer täcke framför att han skall stå och skaka och skrika för att han fryser.
Så hunden bär inte bara kläder, han pratar också?!?! 😀 /Mikael – som har svårt för djur med kläder… 😉
Jag har inte sagt att han pratar. Men man ser ganska tydligt när en hund fryser. Och skrika kan de flesta djur göra.
12 februari, 2007 kl. 11:24 #111450FlyingFin
DeltagareAlltså… det där är ju verkligen äkta 4X4 med individuell drivning på varje ”hjul/tass” *ASG* 😀 WOFF!!!
Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen 😀
Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :712 februari, 2007 kl. 13:07 #111444tendency
DeltagareFin staffe i cool tröja! 😀
Har du knypplat ihop den själv?12 februari, 2007 kl. 18:45 #111443Lefty
DeltagareRiktigt snygg tröja 🙂
12 februari, 2007 kl. 20:35 #111445STI_driver
Så hunden bär inte bara kläder, han pratar också?!?! 😀 /Mikael – som har svårt för djur med kläder… 😉
Men ta och ge dig! Hundar med lite päls fryser garanterat om det är riktigt kallt ute. Man klär på en hund för att va snäll mot den, inte för att spexa upp den eller nåt liknande. Gör man en subaru ”tröja” så är det ju bara ett plus. 😀 Men du kanske hellre ser att din hund står och fryser halvt ihjäl??
13 februari, 2007 kl. 03:23 #111448alrik
Men ta och ge dig! Hundar med lite päls fryser garanterat om det är riktigt kallt ute. Man klär på en hund för att va snäll mot den, inte för att spexa upp den eller nåt liknande. Gör man en subaru ”tröja” så är det ju bara ett plus. 😀 Men du kanske hellre ser att din hund står och fryser halvt ihjäl??
🙂 , 😀 och 😉 trodde jag med stor säkerhet skulle visa att jag inte var fullt allvarlig. Men tydligen inte… Ska börja skriva efter varje mening med lite ”spets” eller ”ironi” i att det är just ”spets” eller ”ironi” så ingen tar illa upp.
Klart hunden ska ha ett täcke. Skicka måtten så syr jag upp en bävernylonoverall åt han/hon. ”Väldigt mkt tillspetsat”
Sen om vi ska vara lite allvarliga för en stund så om jag ska skaffa hund så blir det en med päls på. 😉 Har vuxit upp med samojeder och dom är mysiga!
/Mikael – somliga saker är värre än att svära i kyrkan…
18 februari, 2007 kl. 11:46 #111437modulated
DeltagareAttans, vi hade ju tänkt att vara först med det projektet på vår hund :(..
// Patrick P – klart hunden skall ha en kokar t-shirt 😉
Istället för STI – Bostadsrätt, hund och clio
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.